søndag 6. april 2008

Klart Vær!



----------- Ruben og meg. ---------------



------------- Ved Trondhjæmsfjorden i dag. --------------------

Det sprudler det er våren, det blir lysere og lettere. Kaldere inn, varmere ute. Det kjennes som eg aldri blir edru igjen, det spirer og gror, så godt min venn --- starten på en BBBB sang, Leve Fort.

Det tar tid, ting tar tid, kroppen kommer sakte i form, gikk tur og har vært på spinning i dag. Godt å svette, kjenne pompen gå og fylle lungene til randen med oksygen. Eg er uforklarlig sliten og feed up av å være det. Kunne ønske at ting gikk lettere for meg av og til. Prøver å se lyst på livet, prøver å huske på at jeg er bra nok. Nå skal jeg besvime med Jack Nicholson, Når Du Minst Venter Det.

God kveld og god ny uke,

Betty

3 kommentarer:

Elisabeth Augusta sa...

God uke til deg óg Betty.

Betty Boom sa...

Elisabeth: Lenge siden, nå skal jeg innom din side :)

S10ne sa...

Så nydelig Ruben er! Måtte bare si det........