lørdag 5. april 2008

Full Pakke!



-------------- Ztilig! --------------



--------------- Fikk alt i en butikk, service, dress, vest, slips, mansjetter, belte, skjorte, briller og en t-skjorte med: Bad Ass Attitude for kr. 3 995,- Tror det er dyrere å ha jente. -------------

Våknet halvtung og dro rett på trening i dag. Beste jeg kan gjøre for meg sjøl, når jeg ikke er herre i eget hus. P_U_M_P_E_T hjern og kontrollen kom tilbake. Fikk snakket med moren til min bror (halvbror heter det, men han er ikke halv, han er hel) og fikk støtte. Jeg har da folk rundt meg sjø, men det nytter ikke å dele disse opplevelsene med folk som frekventerer rundt meg. Dette er bloggtema, eller for terapauter. Smerten er villfarende og vond, ikke til å snakke om over en kopp kaffe. Dette er viderekommende stoff i bearbeiding av det tapte.

I dag har jeg hatt tankene på alle de fine menneskene som skal komme i konfirmasjonen. Broren min kommer og han er en gave. MatsVi ble kjent da jeg fyllte 40 år. Så kommer venner av oss, og dette skal bli storveis. Sanger, taler, video er underveis og så skal Marte fotografere. Jeg vet at jeg er priviligert. Jeg bare rammes av det gamle av og til. Som jeg sa i går, det er snart mere enn jeg kan bære.

Det eneste jeg ikke har planlagt er storveis vasking av hus, det blir ingen nye gardiner, møbler eller servise (tror jeg må kjøpe noen ekstra glass på IKEA - OKEY). Dette skal være helskinnet fokus på skikkelige verdier, det som teller, på konfirmanten, p

Dessuten har Tonita skrevet en post om at jeg gjør henne glad og da har jeg grunn til å fortsette bloggings som dette.

God kveld,

Betty

12 kommentarer:

Marte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marte sa...

Det kommer til å bli en super dag Betty! Også DEN dressen - råtøft!
Drit i å bruke energien på å planlegge storvask - det er som du sier ikke av de VIKTIGE tingene - og IKEA funker fint :)

Må bare si at jeg er så glad for at du blogger. Det du skriver er så ekte og inderlig. Det inspirerer, rører og er en virkelig tankevekker. Takk!

Runa sa...

Jeg støtter meg til Marte`s innlegg
!Er veldig enig i alt hun sier!
Takk for at det finnes bloggere som deg!Jeg kjenner deg ikke,men jeg tror du er VELDIG VELDIG sterk!;-)Sender deg alikevel litt ekstra styrke som du kan ha i på komne tilfeller!Klem

Betty Boom sa...

Marte: Takk skal du ha. Det ble en rik dag på solsiden.

Jada, vi får til dagen med det som betyr noe. Og Ikea bidrar med det som mangler. Blir bare litt stresset når jeg hører om all vaskingen rundt omkring. Jeg skal smile tre uker før og tre uker etter dagen :) :) :)

Runa: Hjertelig - jeg er sterk på min måte, men takk for styrkesending, for jeg har aldri sagt at jeg ikke trenger andre sin styrke.

God helg til dere begge to!

Love, Betty

Anonym sa...

Jeg er og meget glad for at du blogger. Hver dag må jeg inn på din blogg. Fulgt deg lenge lenge....du inspirere meg på mange områder. Og ingen dør av litt støv...ønsker deg og konfirmanten lykke til. Stor klem Lis

Betty Boom sa...

Lis: stor klem tilbake! Love from Trondhjæm.

trine40 sa...

Kul dress - så fin sønnen din er, husker hvor rørt jeg var da vi dressa opp gutten vår til konfirmasjonen for to år siden. Han brukte kilt, jeg syntes han var den flotteste av dem alle...typisk mammaen:)

Til sist - hadde jeg vært tjue år yngre, hadde jeg antageligvis lagt an på bror din...For en utrolig vakker mann!

Betty Boom sa...

Takk Trine. Broren min er fin ja, karismatisk og dyp og single.

Livs lerreter og annet sa...

Flott sønn i fin dress!

Betty Boom sa...

Yepp! God uke til deg, Liv.

GundaM sa...

Wow, flott sønn og kul bror;)

Ja,dette er altså damen som bruker naturen!Ler enda av din herlige kommentar inne hos meg!

Men idag er hagedamen litt lei seg, min mann drar fram sin motorsag...Du som jeg haater motorsag i min hage...Mitt hjerte gråter, min mann blir sint og jeg later som om at alt er som det skal være og at det er da bare et tre. Et tre...Et tre...Ifjor tok han tre stk, og nå er snart min hage rensket for trær.Phu, er så sinna du aner ikke! Dette kan det bli overskrifter i avisene om....Hærsens mannfolk! Har lyst til å lage et innlegg men blogen min skal være positiv...Kanskje lager jeg enda en blogg....

Betty Boom sa...

Gundam: Ærlig talt, hadde ikke gått her i gården. Det hadde eg tatt en helvetes fight på! Og hadde det skjedd likevel, så hadde eg brukt motoradgen sjøl, til noe anna :OD