onsdag 9. april 2008

Velkommen til verden, Johan! Velkommen til oss!

alt="1">

------------ Herregud som jeg har ventet på disse bildene. Vi er blitt besteforeldre til en gutt i Guarapari. Dette er Chvært! -------------------

alt="2">

-------------- Johan Vilje er hans navn. Våken allerede. ----------------------

alt="3">

------------- Her sammen med søsteren sin Lais. ------------------

alt="4">

------------------ Bra nydelig! -----------------

alt="5">

-------------------- Nært og godt! -----------------

alt="6">

------------ Her er Dronningen som har gjort jobben med å bringe Johan til verden til oss. Lis, du er bra lik meg, spagetti på sengen, supersmack :) og hvis det er en ølbox du har der, så er det fullkomment. Skål for livet! -------------------

7

------------------ Aun, nå er det andakt :) ----------------------

Takk for at dere har gjort livet mitt rikere,

Betty

18 kommentarer:

=Anja sa...

Alltid like rørt av sånt-
Klem til bestemor:o)
Slutt

Betty Boom sa...

Tusen, tusen takk!

Marte sa...

For en nydelig unge!! Gratulerer nok en gang :)

Lilly Craft sa...

Nusselig!

Runa sa...

Jeg støtter Anja ..blir veldig rørt av sånne stmeninger!
Vakker!

Runa sa...

Stemninger skulle det være...

S10ne sa...

Så nydelig!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Så søtt ett nurk da :)

Liss

Betty Boom sa...

Marte: Takk og god tur sørover. Vi snakkes.

Lady: Veldig flott.

Runa: Æ å, og det er fint å bli berørt :)

s10ne: Verdens fineste Johan.

Liss: Mørk i håret og blå øyne, pangstart.

trine40 sa...

Vakker liten familie:)
Klem!

Kari Aspenes sa...

Et like stort mirakel hver gang!
En skjønn gutt og ei nydelig storesøster.

Hvordan går det med sangen?

Bestemorklem :-)

Betty Boom sa...

Trine: Ja og fryktens langt unna.

Kari: Du, jeg har bestemt meg for å kjøre de samme natta sangene som jeg har gjort til mine barn. Skal kjøpe web-kamera og ihvertfall synge en gang i måneden. Har fått tak i høytalere til scype nå :)

~ Underveis ~ sa...

Så nydelig, Betty! Takk for at du deler opplevelsen med oss! :)


Mvh Jorunn

Anonym sa...

Gratulerer! Og så i Brasil til og med. Det kan ikke bli bedre.

Bor de der? Skal du på besøk?

Sølvis blog sa...

Grattis - så flott!

Betty Boom sa...

Jorunn: kult at du skriver det :)

Iskwew: De bor der. Klart det, men vi skal sende avgårde 2 av 5 til høsten først.

Sølvi: Thanx :)

Laila sa...

Åååå! Heldiggriser!

Ragnhild sa...

Gratulerer! Det er en skjønning av et barnebarn du har :-)