søndag 27. april 2008

I Am Alive, I Am Dead



-------------- Jeg er i live, men det må gå ut over noen og her er en av de :) ------



--------- Å spille coverlåter er absolutt ikke min greie, men hva gjør man ikke for venner? Kjører på! ---------------



----------- ....og på! Jeg kan så mye mer om griser etter denne helgen her. Fantastisk mye mer, og det er da noe det også :) ----------------------



------------ Jubilanten forlot vi som et dødt slakt i dag. Bra jobba, Kenneth! Elsker deg! -------------------------



------------------- Neste jubilant! -----------------

Have it, Betty

bike

13 kommentarer:

=Anja sa...

Yezz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Wow!

Vi griller et helt lam hver sommer! Edigent karsklag der saueballer og hele sullamitten blir spist!

:D

Runa sa...

Jeg støtter Anja`s Yezz!!
Du hadde skikkelig handlag med den grisen der!
Ønsker deg og dine all mulig lykke til med konf.
Håper blidene blir bra!

Tonita sa...

Off subject: Hørte du var super på NLFs landsmøte i helgen - at det ble både latter og tårer. Takk for det - skulle så gjerne ha vært der, - men angrer ikke på at jeg valgte Valencia.

Laila sa...

Har du snus-esker i bukselommene?
LOL :-D

Betty Boom sa...

Anja: Skjønner at jeg har blitt bloddopet ditt. Betty42 lever sitt eget liv, det er ikke jeg som går inn i kjøttet ditt, det er du som velger det :-D

Lady: Saueøyer har jeg vårt med på, men saueballer har aldri blitt bydd. Ikke like lett å sluke de som øyeeple antar jeg? :-D

Runa: Ja, jeg er en driftig kjerring. Takk for det. Du vet jo hvem som fotograferer og da er det per def. bra. Veldig bra.

Tonita: Joda, derre kan jeg. Artig gjeng, med galgenhumor i høysete, tror de hadde en heisa helg :-D

Laila: Jepp! En av hver sort :-D

trine40 sa...

OHOI - den grisen såg litt nifs ut, men kalaset såg artig ut!
Råskinn!

-B- sa...

Hei Betty!
Har fulgt med en stund, på tide å la ny stemme høres.
Er glad i noen du kjenner, men det er ikke lett...
Imponert over at du gir så mye av deg selv i bloggen din, foretrekker å være relativt anonym selv, skriver nok friere da. Kjenner meg igjen i en del av det du skriver, skulle gjerne hatt en prat med deg en gang :)
Jeg for min del kom meg sjumilssteg videre da jeg plutselig skjønte at bitterhet over ting som hadde skjedd bare gikk ut over meg selv. De jeg var bitter på levde jo like godt eller dårlig uansett hva jeg følte. Offerrollen kan faktisk velges bort, det er så utrolig lett å plassere seg selv der selv om man tror at man ikke gjør det. Og vi hemmer bare oss selv ved å bli værende der.
Ingen andre.
Liten, men stor sannhet!

Lykke til med konf, håper det blir en positiv opplevelse for dere alle (og spesielt konfirmanten)!
You go girl :)

Betty Boom sa...

Trine: Det var en bra fest. I natt drømte jeg at jeg overnattet hos deg og familien din på Stjørdal Trine, snedig.

Bess: Ja, som du sikkert vet, så er anonyme blogger hakket løs på. Jeg skjønner at noen må velge det, men oppfordrer til åpenhet, at det man skriver har et ansikt.

Kommentaren din blir liksom en sånn gjettelek og jeg er ikke så god på sånt, men tar i mot gratulasjoner og takker for hyggelige ord om måten jeg velger å skrive på. Det er ikke alle som skal gjøre det slik jeg gjør det, dette er min måte å nå mine mål på.

Det har mange sider ved seg, å ha vært underlagt mennesker som "suger", de stjeler kraften din, og får deg til å tenke dårlig om deg selv.

Den viktigste oppdagelsen min har vært at jeg bestemmer selv inni meg, og de skal ikke få spise på kjøttet mitt lenger.

Lykke til med bloggskrivingen :)

trine40 sa...

Rare greier, betty - i morges begynte jeg å rydde ut av et j*vlig rotete gjesterom - og nå i ettermiddag leser jeg at du drømmer om å overnatte her - *humre*
Nærmest telepatisk dette - men jøss, jeg har et tonn med skrot som må ut først. Kaoskontroll i heimen, ryddig på jobb...erhm...

Betty Boom sa...

Trine: For tiden går tankene til å flytte ut av byen, og jeg har vært rundt hele Trondhjæmsfjorden i "våkendrømmetilstand" og endte opp i huset ditt i drømmeland. Store rom og du ordner rundt og familien din viste oss vei. Veldig Bra! Vi laget låter som ble veldig bra. :)

I dag var jeg på Værnes og så hvor huset ditt liksom lå i drømmeland. Og pga bildene du hadde på bloggen, så lignet trærne langs vannet, på de som ble fjernet hos dere, om du skjønner hva jeg mener.

Ja, dette var rare greier du.

God helg,

Betty

Anonym sa...

Hallo! Dere har vel konfirmant i helga? Lykke til - det blir en vakker dag.

Betty Boom sa...

Randi: Thanx :o)))