torsdag 3. april 2008

Kent, var hans navn!



--------------- Det var godt å ha treningsveiledning i dag, nye øvelser, nytt mot, ny spirit, ny dag, nye muligheter, over en gammel kneik. ---------------------

Kent har sørget for å vedlikeholde lesertallene mine i dag, med å skrive FUCK THE SYSTEM, nummer 8. Veldig fornøyd med det. Du blir aldri klok på han, for han parerer alvor med humor, i lengden blir han for dryg for meg, men det blir garantert jeg for han og, så der er vi skulse. Han har en egen kommentar-gjeng, som tror de skjønner og prøver å holde seg inne med han. Det merker han fort, og blir uberegnelig for alle mann. Jeg kan like det (jeg liker jo Anja og :). Forøvrig han som inspirerte meg til å kjøre Fredagsrompe bilder i 2006.

I kveld skal jeg forberede foredrag og prøve å ligge langt unna kommentarfelt her og der, hvis det går an.

God kveld over det ganske land,

Betty

9 kommentarer:

david santos sa...

Excellent post, Betty!
Thank you.
I loved this blog.

~ Underveis ~ sa...

God helg til Betty!


Mvh Jorunn

Lilly Craft sa...

Vi lengter etter å være "vanlige" vi, Betty. Men egentlig så ønsker vi ikke å være "vanlige". Det orker vi rett og slett ikke. Tro meg! Om vi hadde fått lov å være "vanlige" i èn dag, tror jeg kanskje vi hadde holdt ut maks èn time eller noe.

Men vi hadde hatt godt av å prøve...
Smake litt...
Men ville vi ha likt det?
Og finnes det noen som er "vanlige"?
Sitter det inni vårt eget hode?
Hva er "vanlig"?

Det som er vanlig og helt naturlig for meg og deg, er totalt naturstridig for et hvert oppegående "normalt" menneske.

Takk og lov for at vi er oppegående og ganske spesielle. Jeg er temmelig stolt av deg og litt stolt av meg. Du er på mange måter som en storesøster for meg, Betty. Et suverent forbilde!

=Anja sa...

Og j har to forbilder i dette feltet:0)

Betty Boom sa...

David: Thanx, man. Have a nice day!

Jorunn: God helg til deg og!

Lady: Det ble mye "vi-ing" her, Ann-Lill! Jeg hadde på feelingen at du kom til å bli trigget av den, så alt er som "vanlig".

Vanlige folk har rettigheter, takler følelsene sine uten proffesjonell hjelp, vanlige folk er verdifulle i seg selv, og trenger ikke bekreftelser på seg selv, hele tiden. Det å være vanlig er ikke noe å holde ut, det er å være i kontakt med seg selv og ikke gjøre seg så jævla spesiell.

Det du serverer her, er den samme elite tenkingen som jeg reagerer på. Jeg går ikke med på at vi er så spesiell.

Det å være vanlig er ganske undervurdert.

Normalitet kan være 2 forskjellige ting, enten statestikk (gjennomsnittsnordmannen har en pupp) eller normer/regler (å oppføre seg slik som han...osv.), men har ingenting med vanlig å gjøre.

Vi er nok gudsjammerlig like vi mennesker og i tilfelle er alle spesielle og unique.

At du er stolt og har en storesøster i meg er greit, men vær mest stolt over deg selv.

Anja: Mottat!

What a beautiful day!

Betty

Lilly Craft sa...

Ingen er "vanlig" Betty. Alle er unike. Hvorfor skal vi undergrave det? Hvorfor skal vi utslette vår egen verdi? Det er ikke noe poeng i å skli inn i mengden å bli usynlig, vel?

Betty Boom sa...

LadY: Mulig vi roter med begrepene her, men for meg er det vitkig med litt jording i dette.

Venlig er undervurdert, okkesom!

Ingen skal utslette noe som helst, det blir bare mere av oss, når vi tør og det er fint.

Elsker deg, Snuppa!

Sexy Sadie sa...

Kent er kul på sin måte, men jeg måtte sjekke fredagsromepe.

Jeg skal bare kule den ned den her helgen. Må forberede litt vårvask av leilighet da pga allergi, men ellers bare slappe av og kose.

Ha en god helg, vennen.

Betty Boom sa...

Ilder: Nå er vi på vennen greien, har savnet det :o) Jada, Kent er kul på sin måte og fredagsrompen funket som bare det.