torsdag 9. august 2007

Full Power!



----- Dette kurset er bare sykt bra. Et steg nærmere min egen frihet til å kunne bruke stemmen som jeg vil. Dette kurset tar ikke vekk noe av det du har kunnet fra før, det bare forsteker din egen personlighet. Det er ikke lenge til jeg synger Think (Aretha Franklin). -----



----- Disse skoene har jeg gått forbi i 4 dager. Måtte bare ha de. De var veldig Bettyske. Fikk de for halv pris. Det var siste paret de hadde og det var i min størrelse. Føler meg høy og sexy med disse. -----



----- Tonita (Tonemor) fra bloggebyen møtte opp med sin mann til konserten i dag. Det var et veldig trivelig møte. Vi finner hverandre i cyberspace også. Konserten ble dens minnerike torsdagen jeg kan huske i livet mitt, så langt. ------

Jeg er ikke så trøtt, men vet at jeg må sove. Ny full powerdag (men bare 100%, ikke 200% som jeg bruker) i morgen. God natt,
Betty

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk sko, Betty. Så fint at du koser deg der nede. Vi tar en skål for deg i morgen:-)
Kari

Heidi Fleiss sa...

Tøffe sko! Ble de kjøpt på opprørsalg?

Tonita sa...

Fine greier, torsdagen, skoene og møtet.

Betty Boom sa...

God fest, Kari!

Heidi: noe sånt :) thanx

tonita: men, nå er jeg pomped

Unknown sa...

Fantastiske sko! Slitan! :)

Betty Boom sa...

Eirin is back, toppers!