lørdag 25. august 2007

Lørdagstrimmen



----------------------Da er lørdagstrimmen en tilbakelagt handling, og det er greit med alt som er gjort. Må bare si at det var ikke det samme uten PT, brukte 2 timer på samme programmet, som vi brukte 1 time på. Og vektene føltes dobbelt så tunge. Feks nedtrekk, som jeg skulle ha 30 kilo på, måtte jeg ned til 20 kilo for å få utført det. Sitter sikkert i høvve, men sånn er det. Så hvis du Gunnar har rotet deg inn på denne bloggen her, så er det best at vi kjører programmet sammen og så trener jeg noe "gøy" for meg sjøl.-------------------------------------------------------



--------------------- Brukte mye av tiden på å leite opp apparatene jeg skulle ha, men jeg er da litt svett likevel, ser jeg. Når jeg en gang er i form og skjønner nytten av dette her, kan jeg sikkert gjøre dette uten motstand, men i dag kostet det. Men blir likevel fort glad av å trene. En frisk kropp og bevegelse er alfa omega.--------------



--------------- Var flink på kondis delen etter dette, kjørte alle intervallene. Et helvete, men nå er jeg jo her, bloggende!------------------------------------------

Kunne spist et fjell etterpå, kjørte i meg noen protein-greier og en baguett. Nå skal jeg besvime i badekaret med et glass vin, har ikke prøvd det siden før siste operasjonen i Juni. Mange områder som gjenerobres om dagene. I kveld kjører vi Grandiosa lørdagspizza, sikkert ikke så bra opp i opplegget mitt, men vi skal jo leve.

Lurer på om jeg skal åpne opp for kommentarer i Betty43, har dere noen meninger om det, og leser dere det som står der?

God lørdag,

Betty

12 kommentarer:

Tonita sa...

Har bare lest tidvis, følt at du skulle ha skrivefred der.
siden du åpner for råd: - Nei, ikke åpne for kommentarer der, - ikke enda. La det være et rent skrivested, bare for deg. Bra nok i massevis at du tillater oss å lese.
... sier nå jeg

Tonita sa...

Og ellers så er jeg i nesegrus beundring over innsatsvilje, dokumentasjonsevne, fotogenitet ( - likte du det ordet eller ???)

*i morgen må jeg lese bruksanvisningene til det nye kameratet*

- og så en lørsdagsklem

Betty Boom sa...

Tonita:
Ja, jeg har bedt om skrivefred der, men en la igjen en kul kommentar på Betty42 om Betty43, og da ble det fristende.

Men jeg går for skrivingen og historien, uansett hva folk måtte mene, så jeg kan like godt la det være, enig i det.

Gjør det - altså legg ut bilder!

LØrdagsklem mottat, en tilbake,

Betty

Unknown sa...

Ikke åpne for kommentarer der takk. La tekstene stå i fred uten forstyrrende kommentarer som denne!

egoisten
- Åtgaumsforvaltar med ønsker

Anonym sa...

Jeg leser å synes det er bra :-)

Betty Boom sa...

Egoisten:

Eg skjønner ka du mener, man driver alltid å analyserer responser, og det folk kommer med, for å ta på alvor andres. Og da er det fort gjort å begynne å inrette seg, istedet for å stole på stemmen som forteller.

Anonym:
Fortsett å lese så lenge du synes det er noe med det. Egentlig en fordel for meg, at jeg ikke vet hvem du er, selv om jeg har en tanke om det, og slik vil det alltid være.

Anonym sa...

Det blir litt sånn "fomling" i begynnelsen når man har nytt program. Bruker litt ekstra tid selv jeg, selv om jeg kjenner alle øvelsene fra før. Blir bedre etterhvert når du kommer i en rutine. Flink er du!

Betty Boom sa...

Teresa:
Takk, synes det sjøl og, for jeg starter på null. Skal ihvertfall ikke slippe PT-treneren, for nå er jeg klar for dette.

Blir sikkert artigere, når resultatene blir synlige. Kjennes sunnere ut allerede, ihvertfall.

trine40 sa...

Du e no bare heilt rå!

Betty Boom sa...

Trine: Det e no du å då!

Sexy Sadie sa...

Trening er ikke bare artig når man gjør det alene.

Betty Boom sa...

Sexy: Nei, og så ser folk rart på deg, hvis du prøver å prate til de og sånn. Og jeg som blir så glad av bevegelse, trenger gjerne en å si det til, men jeg synger, det funker det og.