mandag 13. august 2007

Mandag er beste dagen!


-------------- I dag har det regnet tennisballer i Trondhjæm, tøft! Med påfølgende Lyn og Torden.------------------------------------------------

Jeg begynner å komme i form, det var på tide, bare to dager igjen på antibiotikakuren nr. 4, og mandag er beste dagen fordi, da er det 7 dager igjen til neste mandag. I dag har jeg vært hos Trollmannen, Tor Erik. Har trent Pilates og selvsagt sunget en hel masse. Gutta mine spiller klespoker, jeg vet ikke om dette er normalt, men de gjør det ihvertfall. Kunne sikkert ha blogget meg halvt fordervet, så jeg skrev heller et stykke på Betty43, så jeg fikk litt utløp der da.

Det er ikke så super spennende å skrive om: idag gjorde jeg bla bla bla eller så skjedde det og det, og ting blir fort gammelt nytt. Jeg har et bilde av meg med sykebil og motorsykkelen, fra da jeg falt, men det er allerede langt inn i min fortid. En ting er sikkert: You got ONE life, og det foregår akkurat nå. Det er fint med en blog, der du deler akkurat det du vil dele.



--------------Regnet er godt for mye.-------------------------------------

Ha en fin mandagskveld,

Betty
gåkur

10 kommentarer:

Tonita sa...

Trampoline i regnvær - herlig. Tror gutten hr gått og ventet på regn jeg!

Tonita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hej Betty!
FULL POWER!!!!!
Greetings from Finland, it's Mirja :)
I'm sorry I didn't catch your call on Saturday, I tried to sms you later, but did you ever get the message..?
Great blog pages,
thanks for all&lots of love,

Mirja

Betty Boom sa...

Tonita: Ihvertfall så utnyttet de skuren for det den var verd :)

Mirja: Nice to hear from you. I have not listened to your cd yet, will do that tomorrow. I didn`t get a sms from you, but now you have found me here :)

Have you practiced? I have on practiced on Respect, Think (it goes quick on the verse), People get ready and Night-time is the right time. I gonna meet a woman on Thursday, that has been on the 3-year cmi course.

And thanx to you too, it was a pleasure to meet you.

Love from Betty

Unknown sa...

Klespoker for gutta? Joda. Helt normalt. Been there, done that. Er ikke så spennende i lengden.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar UTEN spillegalskap

Anonym sa...

Regnet her også, og jeg spådde torden pga lummer luft. Fikk rett, i halv ni tiden så hørte vi, men såg ikke Tor.

Betty Boom sa...

Egoisten:
så da er det sikkert bare sunt da, for du har jo blitt en bra kar...

Sexy:
hyggelig med "small talk" i kommentarfeltet". I dag skinner solen over Trondhjæm. Enn i Steinkjer?

Anonym sa...

Jepp, men torden i sted igjen.

trine40 sa...

Herlig med litt skikkelig vær, det røsker litt i naturmennesket.

Sadolin-teknikken hjelper på primalskrik uten å bli hes:) Gå ut på stranden når vinden herjer og brøl mot bølgene - herlig.

I morgen er det onsdag, og det skal bli en bra dag.

Betty Boom sa...

Sexy: Onsdag kl 08:30, litt regn her i dag :)

Trine: Jeg elsker vær!!!
Jeg er sykt fornøyd med sadolin teknikker, jeg har aldri sunget så mye og så sterkt, uten å merke det negativt på stemmen. Dette er bare utrolig bra. Gir frihet og får ut slagget, fabelaktig.

Onsdag skal bli bra!

Betty