søndag 19. august 2007

Yoy Realllllly Got Me



------------------------------- I dag har jeg møtt en av de vakreste kvinnene i hele verden, Lis. En skjønn, ung dame fra Brazil. Det vi har mest felles er at vi er veldig glad i Aun Yngve og at vi er villige til å følge hjerte.----------------------



---------------- Det var veldig godt å få Aun Yngve hjem, det syntes vi alle.-----------------------------------



----------------- Et nytt medlem må bæres inn. En happy gjeng.--------------------

Og kvelden ble selvsagt avsluttet med A-laget, oss med utholdenhet og tenning!

Nyt hvert et sekund denne søndagen,

Betty
gris

8 kommentarer:

=Anja sa...

Pøh
Verdens vakreste kvinne...
Har du glemt meg?!?

merete sa...

Familie (og familieforøkelse) er toppers! Kos dere på en søndag :-)

Sexy Sadie sa...

Kjæresteparet er så nydelige sammen synes jeg. Man ser at det bare lyser ut av dem! Trivelig det!

Betty Boom sa...

To My Drama Queen:

Ta deg sammen, Anja! Jeg skrev en av de vakreste (don`t be hysterical :)

mreteveian:

Godt med noen som kommer og sprer LYKKE. Arbeidshumør i huset. Skal dukke kroppen i sjøen i ettermiddag. Du har et arbeidsbilde med deg i signaturen din, håper du tar deg pauser :)

Sexy:

Godt å få være i nærheten av folk som lyser.

Skippern sa...

Kjempefint det du skriver om oss, Lis er kjempeglad for å være en del av familien. Vi bruker søndagen til å få litt mer orden i leiligheten.

Kos dere alle sammen, jeg har det hvertfall kjempekoselig med verdens vakreste kvinne!

Betty Boom sa...

Skippern og Lis!

All my love,

Betty

Tonita sa...

nyyyyydelig

Betty Boom sa...

tonita: fiiiiiiiint ja