onsdag 22. august 2007

Superdag!



------------- Leik på Alvor. Dette er jeg god på. Foredraget gikk kjempebra.--------



------------- Ord for dagen: Oppleve, tilstede, mestring, pupper, å se, ydmykhet, streve litt mindre, lykke, fornøydhet, mål og mulgiheter, arbeid, hvile, hjemmebane, bortebane, rehabilitering, "leife", e `det noe problem?, god nok, Montebello, kreft og sex, dumme oss ut mere, reflektere, ettertanke, øyeblikk, ka e`viktig?, prioritere, kalender, band, leve etc etc etc ------------------------------



------- Amoena selger klær og utstyr til brystkreftopererte. Tilhørere i dag var butikkeiere fra hele Norge. Det ble kjørt manekeng show i dag også, et livat sted :)--------------------------------



----------------Sylvi, en engel som kom inn i mitt liv. ----------------------



-------------- Vi er rett og slett et superteam. ---------------------------------

Trondheim, Lillestrøm og tilbake. Jeg er glad jeg ikke gjør det hver dag dette. Fikk knallgode responser. Jeg er superfornøyd!!!!

God kveld,

Betty

10 kommentarer:

Tonita sa...

Gurimalla, - you leave me breathless!

Betty Boom sa...

Okei, ass long as I don`t leave you breastless :)

Anonym sa...

Så fint det gikk bra i dag - hadde heller ikke ventet noe annet ;) Stå på, men slapp litt av innimellom!

Unknown sa...

Ikke slite deg helt ut da!

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med bekymring på andres vegne.

Betty Boom sa...

Yes, I will.

Du aner ikke kor jeg vil og begynner å bli god på det :)

Betty

Betty Boom sa...

Okei, nå ble det rot i svarene her. Tar det en gang til (se her - nytter ikke å være kjapp i svingen).

Mona: Jeg skal ta det med ro. Du aner ikke hvor mye jeg vil det - og begynner å få det til. S _ Å _ N _ N

Egoisten:

Tidlig bekymringsmelding, synes eg. Jeg har kontroll. Og skal gjøre en hel del fremover. Hvorfor tror du jeg har ruget og bygget meg opp? Det er lov å gi hjernet en gang i blant, så lenge det er påfyll. Men takk som bryr deg :)

Betty

Tonita sa...

Oh Betty - det at jeg har to pupper er jo ikke greia for meg da. Det at jeg nærmest har 2 1/2 bein - det er min greie, og min sorg - men langt fra det åndeløse i min beundring for deg, gullet mitt!

Betty Boom sa...

Tonita:
to pupper er undervurdert. Vær glad du har de!!!!

2 1/2 bein?

Er jeg med i gullrekken din i bloggebyen?

Betty

Elisabeth Augusta sa...

Så bra, betty! Stikkordene er jo så viktige for alle, uansett diagnose eller ei.

Betty Boom sa...

Elisabeth:
Disse stikkordene kan holde folk friske!

Betty