torsdag 30. august 2007

Pakken kommet.

--------- Endeligen, inni her er jakken som er Elisabeth og mitt Rosa Sløyfe prosjekt. Jeg skal ha det ferdige resultatet på meg 1.oktober. Lanseringsdagen for LYKKE. ------------

------- Holder en hånd på ryggen. Den må syes inn på siden eller bak. Skulle ønske den var kortere, men det er vanskelig å gjøre noe med, tenker jeg. Armene kan godt lages vinger på, dvs klippe opp og ha rosa kant. Kragen må også ha rosa kant. I og med at jeg skal til Oslo i morgen tidlig, sender jeg jakken med nåler i, tilbake, først på lørdag. ------------------

----Vider paraplyen, så Elisabeth forsåt hva jeg mener med mange Rosa Sløyfer. Jakken var behagelig å ha på, så dette skal bli bra, ja. -----------------


------- Pink for all woman. Nå er jeg og spiser middag hos min eldste bonus-sønn, Aun Yngve og hans Lis. Stien er her og. Herlig å bli tatt vare på. -------------

Betty

7 kommentarer:

Tonita sa...

Tror det kan bli en kjempestilig jakke.
Så gøy å ha et slikt samarbeidsprosjekt.
Og så stilig måte å kommunisere og demonstrere på.
Du har mange kamerahjelpere i heimen ser det ut til? Herlig.

Skal starte eget syprosjekt snart, - men ikke på klesfronten.
Følg med.

Sexy Sadie sa...

Det kan bli bra.

Elisabeth Augusta sa...

JA! Dette blir bra Betty. Jeg har kjøpt fem meter rosa silkebånd så jeg er klar til start så snart jakka er her hos meg igjen. Vinger høres tøft ut - og vi får det til!

Betty Boom sa...

Tonita:

Lett i disse digitale tider å få bilder som funker fort.

Jakken skal bli mega den!

Lykke til, jeg sitter her og venter jeg :)

sexy:

Alltid positiv. Fint at du henger med.

Elisabeth Augusta:

Det gjør vi! Stol på det! Må ha fokus på LYKKE-kalenderen i morgen, men lørdag da har du meg på posten, og så av sted...

S10ne sa...

Blir spennende og følge med prosjektet deres - jakka kommer til å bli bra ja!

Fin paraply :)

Lykke til :)

merete sa...

Dette blir spennende, - artig å bruke paraplyen som eksempel!

Viste vieoen (pupperekonstrukjon) til mor og søster i går, - de var imponerte og kjente seg beæret over å få se hvordan det "virkelig" lar seg gjøre, - en takk fra dem!

Betty Boom sa...

s10ne:

Nå er den sendt tilbake igjen, morro dette :) god helg

mreteveian:

Videon viser at det er mulig ja. Flott at du deler den. Takk for hilsen og hils tilbake fra meg.