torsdag 2. august 2007

Time Out!

I dag har jeg bare virkelig skjønt at det er stor forskjell mellom å være flink og klok, sprek og sexy, slank og sensuell. Nå har jeg om mulig, sett for mye på tv. Har nesten ikke gjort noen ting i dag, kledde ikke på meg før 19:30 og da sminka jeg meg, og møtte opp til middag, for meg selv. Lasagne. Fine greier :)

Jo forresten jeg har skrevet på Betty43. Okei, da...jeg har bakt brød og laget ripsgele og Kristin var innom, og røykt tre sommerrøyker. Jeg har nesten ikke gjort noen ting i dag.

For deg som har god tid, sje på denne linken. Mere jeg ikke visste :o)

God kveld,

Betty

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det der var vel nærmest en perfekt dag?

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med rompa full av arbeidsoppgaver

Betty Boom sa...

Egoisten: Etter å ha vært sjuk, så sørger du for at alle dager blir tilnærmet perfekte :)

Skaff deg en deilig dag!

Betty

Anonym sa...

Har hatt en fin dag.

Betty Boom sa...

Å, endelig e du tilbake!

Betty

Heidi Fleiss sa...

Jeg tror jeg aldri føler meg mindre sexy enn de gangene jeg føler sprek!

Det er endelig fredag, noe som i mitt liv betyr starten på en ny uke. Håper du får en fin en.

Betty Boom sa...

Heidi:

Det er bare veldig bra det, sprek=sexy, men det må være en balanse. Poenget mitt var egentlig at det er noen som trener seg fordervet, som dop, som for å komme unna, og det er ikke sexy.
Ha en fin start på din uke i dag da,

Betty