tirsdag 31. juli 2007

Off The Record!

Holy shit for en dag: En utrolig bra dag: En arbeidsdag: En dag i bekjemp kreftens navn: En "det har sklidd lett" dag. En dag full av gjøremål!


-------------Traff Lasse Berre, fotograf og kunstner på Lykkeprosjektet og Ellen Borge Kristoffersen, NRK P1, Balsam på STOLT og vi pratet om høstens opplegg rundt Lykke prosjektet. Denne oktoberen blir aldri som de andre oktoberne i mitt liv, den blir helt spesiell og viet til en sak. Jeg er stolt over å være med på å "gi brystet et ansikt" og ikke mindre ivrig etter denne dagen. Lasse og Kristine Maudal har jobbet på spreng i et 1/2 år for å gjenskape 12 brystkreftopererte kvinners forhold til LYKKE i 12 kunstverk. Bare gled dere til å se...----------------------------------------------------------------------------



-----------Ellen og Lasse i god form :) Lasse og jeg har samarbeidet før, med en utstilling som henger på STOLT------------------------------------------------------------------



-----------Så kom det bilder på mobilen min, av min minste sønn på bre, 9 år og ut på glattisen. Han ringte og var stolt av seg selv og jeg skal love at jeg er like stolt med.--------------------------------------------------------------------



-----------------------Det er et kick å beherske det - jeg vet det. Du må liksom ha fokus på hver eneste tau lengde, hvert eneste steg, ellers kan det gå riktig gale.---------------------------------------------



---------------Tommy på Cabo sport er alltid på pletten og hjelper til. Han ordner med det meste, bare se på neste bilde.-------------------------------------------



--------------------Jeg tenkte å få bokstavene LONELY RIDER på jakken min, men kanskje jeg hadde tiltrukket meg en MC gjeng og det vil jeg IKKE, så jeg valgte BETTYRIDER i stedet. Så nå er jeg klar for Oslo turen, ja. Jeg stakk oppom legen og har fått ny fastlege, han var likanes fra første øyeblikk, så det virket lovende. Han tok prøver av infeksjonen og kommanderte meg på 4. kuren og gav meg godkjenning på turen. Jeg sa jo bare at ikke 10 ville antibiotikakurer kan stanse meg i å dra og så lenge jeg ikke hadde feber, så var det greit det.-----------------------------------



-----------------Dro til Tyholt-tårnet og spiste middag. Ble litt lei av de derre middagsbildene, men denne skulle jeg egentlig ha tatt bilde av. Fajitas med svett ost, kald ris, dvasse grønnsaker, men det gikk ned. Tok bilde av området jeg bor i derfra, så ut i der bor jeg et sted, tett på Moholt studentby.-------------------



---------------------Fikk sove en time, så bar det avgårde til NRK Tyholt og der møtte jeg Kjetil Lillesæter som lager program for NRK P1, Tro og Tvil :) En likanes fyr, det ble intenst, så jeg tror det ble bra, kommer om ca. 14 dager på radio.--------------------------------------------------------------



--------------------Litt sigen etter alt dette, men ikke værre enn at jeg poster en blogg og nyter aleinetilværelsen :)-----------------------------------------------

God kveld i alle stuene,

Betty

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Er så spent på bildene til kalenderen.
Fikk du se dem?
Jeg vil ha sånn t shirt som du har.
Hvor får jeg tak i en?
Ellers fikk jeg å Laila en deilig dag i gamlebyen.
I kveld har ho vært med meg å spilt golf å så har vi kosa oss med øl å jegermeister å gode samtaler etterpå.
Nå skal vi legge oss.
I morra skal vi på brygga i byen å ta en halvliter eller fler:-)
Eva :-)

=Anja sa...

Hei Betty
Kan jeg få koden din sånn at j kan legge ut poster på din blogg i ditt navn?!?

PS
Tenkte j i såfall kunne skaffe deg adresse og opplysninger jfr brystkreft
Det fins nemlig en organisasjon som heter "Den norske kreftforeningen
Kan også sette deg i kontakt m respektive som kan fortelle deg noe om brystkreft

Klems
Slutt

Betty Boom sa...

Eva:
Bildene er i Oslo, men jeg forstod at de var veldig fornøyd med ditt. Du i en park....

Vet ikke om jeg hadde greid å hølde følge med dere, men det høres veldig gøy ut da. Hils Laila og en pils fra meg!

Fint vær?


Anja: Du e meg n fin en du :)

Tonita sa...

Når kommer du til Oslo?
Trenger du et sted å bo?
Bo gjerne hos meg!
Ikke langt til NRK - men du er kanskje ferdig med interviewene du din rikskjendis!!!
At du først blir hørenes om "en 14 dagers tid" holder ikke for meg.
Om du får mer eksakt dato og tid, - "post it".

Og den fine t-trøya skulle jeg gjerne ha kjøpt til min nyopererte puppevenninne - så: give, give!

Betty Boom sa...

Eva og tonita: Glemte å svare Eva på det med t-skjorten. Jeg fikk min av Arild, så vidt det var, under rosa-sløyfe i fjor. Kreftforeningen hadde ikke så mange. Vi får håpe de trykker opp flere til årets folkemøte. Skal se etter en til deg også, Tonemor.

Takk for tilbudet, men jeg har bestilt hotell og vil helst bo for meg sjøl, men vi kan kanskje treffes en kveld, avhenger av hvor intensivt kurset er da.

Jeg lover å poste når jeg går på luften, i denne anledningen.

God kveld,

Betty