fredag 27. juli 2007

På Vei !



-----------------------------Der for de, gullrekken min, og jeg er i huset for å finne formen. Rett og voksent valg, men litt sårt også. Før i tiden ville jeg gjort alt, nå velger jeg, etter å ha kjent etter. For sangkurset neste uke er viktig for meg. Jeg kunne greid å kjørt sykkel nordover til Svartisen, vært der en liten uke, dratt sørover igjen til Trondhjæm, skiftet om og kjørt til Oslo, men det er blant annet sånne ting som gjorde meg syk, fikse det meste-prinsippet. Dessuten så har legen nå bedt meg om å være i ro, så det er ikke bare meg, men en doktoravgjørelse. Gutta gleder seg helt villt, til en uke i telt og uteliv. I fjor satt jeg på campen der en hel uke, og å at de andre dro på topp og breturer, jeg sparer meg selv for den piningen i år.----------------------------------------------------------------



---------------------------Det er vakkert på Moholts Perle og, det vakre finnes rundt oss, der vi er. Den rosafargen er til å dø for. I går skrev Oktober-rosa 2007 et innlegg om meg. Det er 3 damer som har startet denne bloggen, de er dyktige på å samle inn penger til kreftsaken og synliggjør damer som har vært igjennom brystkreftprosessen. Fine ord jeg fikk der. Rosasløyfe og oktober måned i år blir en aktiv tid for meg. Jeg synes det er viktig å være med i forhold til å belyse saken. Vi trenger noen kraftutrykk og noen som kan vise ansikt i dette landet. I USA finnes det utrolige mange som gjør det, og de har kommet mye lengre i å tøre å stå for hitorien sin. Vi har mye å lære.---------------------------------------



------------Ikke bare bare å pakke til friluftstur. Godt utstyr er halve opplevelsen. Greit med stor bil, og transiten går ennå som en klokke. Sein og stabil.-------------



--------------------------sjæfen sjøl-----------------------------------------------



--------------------En ung mann er klappet og klar, med kofferten pakket, og tegnepapir med hank, kameraet på magen, en ekte turist! -------------------------------------------



---------------------ventetiden utnyttes-------------------------------------------



---------------------------Da er jeg igjen her med min spanske margaritt, tror jeg finner ut av det, jeg også.

Ha en god dag,

Betty

4 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastisk rosafarge. Selv om dette var fine bilder, så må man nesten oppleve den selv.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med blikk på regnet utenfor

Betty Boom sa...

Egoisten: sånn er det med alt!

Betty

Tonita sa...

Strående bilder, - både himmelen og alt det andre.
Dette går bra. Du får tid og rom til å hente deg inn. Ta det med ro, ikke gjøre alt du har lyst til, - men nyte litt tiiiiid. Klem og beste ønsker fra Tonemor

Betty Boom sa...

Jaaaa, jeg er i sloooow motion jeg.

God helg til deg, snuppa!

Betty