fredag 20. juli 2007

Endelig Fredag!

Det er stille i gaten her jeg bor. Jeg har vært aleine i huset denne uken, utrolig herlig. I dag kommer gjengen hjem fra Molde og jeg har lovet taco på bordet. Det de ikke vet, er at jeg har malt ytterdøren knall-lilla, skulle gjerne lagt ut et bilde, men de har kamera, og dette mobilkamera og overføring av bilder er jeg ikke helt venner med ennå..

Det er godt å være aleine innimellom, men jeg passer ikke til å bo aleine. Men jeg tror alle trenger litt tid for seg sjøl. Jeg passer bra aleine i en tilfriskningsperiode, få sove nok, hvile kropp og tanker. Meditere. Hente inn fysisk styrke og psykisk kraft. Tenke ferdig tanker uten å bli avbrutt.

Det er blog-treff neste fredag på Lian vannet og fortsetter på LilleLondon, jeg kom over en blogg, som var ny for meg, en gjeng bloggere i Trondheim. SJE HÆR.


Men nå er jeg klar for å bli avbrutt. Jeg gleder meg til de kommer.
God fredag til dere,

Betty43

3 kommentarer:

Anonym sa...

Selvfølgelig er bloggtreffet for blogspot'ere også ;)

STED:
Lianvannet. Når klokken blir seint så tar vi trikken til sentrum og sikter på Lille London.

Hvis været svikter oss møtes vi på Lille London direkte i stedet.

TID:
27 Juli klokken 20:00

Er det ufyselig vær klokken 18:00 så utgår Lianvannet.

Med hilsen fra Vgb'erne :)

Betty Boom sa...

Da tror jeg at jeg tar sikte på Lille London, kanskje vi kan dele mobilnummer i neste uke. Jeg skal spore opp flere blogspot`ere :)

Lænt,

Betty

Anonym sa...

Du får sende Taxibaben innom meg på stasjonen-(hun vet hvem jeg er) så fikser vi med deling av mobilnummer der :)


LykkeLisa