søndag 29. juli 2007

Søndags rett!



----------Suppe med kyllingboller, nudler og grønnsaker. Helt toppers! Jeg ble invitert.-----------------------------------------------------



-------Og damen bak denne retten her, Kari! Hun er knallgod på å lage mat. Du er et godt emne, Kari :)------------------------------------



--------Litt dårlig gjordt av meg å plukke hagens bringebær etter middagen og spise de for meg sjøl, men sånn ble det denne gangen her.----------------------------



------------------------Så har jeg hatt en times puppeprat med Hege, og det var fint. Jeg har nesten glemt å være stolt av de, pga all infeksjonstullet, men jeg må vise de frem her med klær. Når plasterne er borte og den ene puppen ikke er rosa lenger så får jeg ta et bilde uten klær, så puppehistorikerne holder seg her på Betty42 :)----------------

Ellers fikk jeg kjørt meg en motorsykkeltur og det var herlig, nå gleder jeg meg til langtur på lørdag. Jeg var hos Anja og fikk pannekaker til frokost i dag. Nå utfordres Anja på å legge ut bilde av det. Gutta i nord har det like fint som jeg har det her.

God søndag hvor henn du er,

Betty

7 kommentarer:

=Anja sa...

Jfr pink:
Me too :0)
Får aldri nok:0/

Betty Boom sa...

Anja:

Rosa gir en sånn boblehjerte feeling.

Nå skal jeg oversove!

Anonym sa...

Hei!
Suppa så nammis ut, nudelsuppe er jo godt også:-)

Og desserten....mmmmmmmmmmmm....*slikke seg rundt munnen*

Forresten takketakk for kommentar på bloggen min! Jeg selger ikke bilder nei... hehe, jeg har solgt noen få da men bare til bekjente er ikke så frempå av meg og sånn:-)

Anonym sa...

For en kropp!!! DE puppan, og DEN flate, fine magen!!!!!!!
You sexy thing! :-)))

(er forts hetero, asså, men bare litt operasjonsmotivert/fiksert;-)

Ha en flott dag, og igjen takk for praten i går!

Betty Boom sa...

Sipusa:
Jeg synes bare at det malte puppebildet passet så godt til hele prosessen min, fargene, roen, kampen, verdigheten, stoltheten, sårbarheten.

Alt lå i de to bildene, særlig det nr. 2

Hege:

Bare hyggelig at du sier det. Sånn kommentarer har jeg uansett aldri fått fra en mann, så jeg er glad du kom med an :)

Hilsen puppefiksert og hetro Betty
(skrives det hetero eller hetro?)

Anonym sa...

"Hetero" er rett :-)

- Og ordtaket jeg glemte og rota med på lørdag var "i et nøtteskall". Ingen "glass" der. Var vel for langt nedi rødvinsglasset til å huske.

Ang. "You sexy thing"; Ta det til deg! Irriterende at ikke mannfolk kan si sånt (oftere). Kan ikke si at jeg har hørt noe sånt på mange herrens år jeg heller.

Betty Boom sa...

Hege: Pell deg til Telemark og få 2 pupper! Æ skal være en av de ti første til å skryte av de :)

Betty