lørdag 28. juli 2007

Dedikert Dag!

Jeg kan faktisk ha det travelt, selv om jeg har huset for meg selv og egentlig ingenting å gjøre. Jeg har det travelt med rolige ting. Sov lenge og startet med å bake brød.

------------------------Dette er en Kenwood maskin, den går aldri i stykker. Den er samme årgang som meg, en uslitelig, gammel traver. Jeg har dedikert denne dagen til skriving, og har skrevet på Betty43 og timene bare flyr avgårde.----------



----------Denne deigen har hevet seg i 4 1/2 time, jeg glemte det helt. Kan hende hevingen gjør susen?-------------------------------------------------------------



---------------------Nå gjelder det å ikke glemme at jeg etterhever de i brødformene, men siden jeg har skrevet det her, så kan det hende noen husker de for meg----------




---------På sånne goddager som dette her, må jeg ta meg sammen og kle på meg. Derfor så bestemte jeg meg for å rekke en blomsterbutikk, og kjøpe en blomst til meg selv. Vi gjør sånt, vi som har gått i terapi i årrekker, trener på egenomsorg :) Siden jeg ikke har bil om dagene, måtte jeg spenne fast blomsten på motorsykkelen. Gikk fint det. ----------



------------så nå har jeg to blomster i huset. Det vil si, denne kaktusen her og Kalla`en som jeg kjøpte. Jeg er glad jeg ikke har 16 stykker nå, hadde sikkert tatt bilder av alle 16 og lastet de opp på bloggen. Så jeg slapp med de to bildene her da.-------------------------------------------------------



------------------Ute har jeg 3 spanske Margaritter da og for ikke å snakke, surkirsebær. Treet jeg plantet i fjor bugner av røde kuler. Det er vakkert.----------

I dag blir det box lapskaus dere, så jeg slipper å bruke tid på mat, så kan jeg sitte her og skrive. Var forresten hos noen naboer i går, det var veldig hyggelig, så nå har jeg vært sosial denne helgen og trenger ikke å tenke noe mere på den slags :)

God lørdag til dere,

Betty43

2 kommentarer:

Tonita sa...

Tror dette ble en meget bra dag jeg Betty.
Lapskaus og rugbrød, - supert. Støtter dagens prosjekt.

Betty Boom sa...

Det var fine greier det der :)

Betty