mandag 2. juli 2007

From Darkness To Light


Mr. Lord himself!

Jeg avsluttet denne helgen med en Jon Lord konsert i Domen. Jeg ble ikke helt satt ut, men nesten. Ihvertfall så stemte alt, selskapet og de jeg møtte. Det var deilig å være i kirkerommet og ta inn vakker musikk. Anja takk for følge!

Anja i grasiøs gange!

Trine, dirigent for kor og blogger, Nina koret rett og slett Jon Lord, vakkert!

Hard bloggekjerne!

The only thing standing between me and greatness is me. (Woody Allen)

God kveld og god start på en ny uke,

Betty

6 kommentarer:

=Anja sa...

kuuuult!

Betty Boom sa...

suuuupert!

trine40 sa...

rålææææææænt!

trine40 sa...

Forresten, tuen takk for at du og Anja kom og delte dette med meg - dette er vel noe av det største jeg har gjort som korinstruktør:)

trine40 sa...

..og det skulle stå "tusen" takk
*glis*

Betty Boom sa...

My pleasure :)

Betty