fredag 27. juli 2007

God pizza kveld, for meg selv!



-------------------Jeg har laget bakrus pizzaen til Teresa. Min ble riktig nok ikke så fullkorn, men jeg brukte tortilla lefse, som var igjen fra forrige fredag (liten) og det funka det. Ferdig oppdelt skinke, løk, tomat, litt hvitløk og med sweet chilisaus i bunnen. Mager ost. Jeg vet ikke helt, synes lettosten oppfører seg rart, jada, jeg vet hvorfor. Men ok, det var ganske godt. Grønnsakene er vel bare magefyll eller næring. Et glass trøste rødvin må være lov, og Herbalifen bare lyser. Den står der klar til neste dag. Pink Floyd med One Of These Days, A Pillow Of Winds gjør aleinetilværelsen fullkommen.------------------------------------------------



-------------------------sånn ser det ut helt nærme da :)---------------------------

God fredagskveld. Jeg blir sittende her jeg. Har hørt at folk som sitter mye med pc`en blir tjukk (ny forskning ha ha), men jeg skal jo ta det med ro, så hva skal jeg velge.

Betty

14 kommentarer:

Tonita sa...

Mmmmm, blir helt misunnelig. Her skal det etterhvert serveres kokte poteter, guletøtter (konte) og fersk torsk. Alt herlig, - men ikke soul food nei.

Himmelen er ikke rosa, det er nærmest et grått dekke, - men det ER sommer, det ER sommer, det ER sommer.
Så da så.

Betty Boom sa...

Det er ikke værst med torsk heller da.

Tonemor, det er sommer! Sommer i Norge, sånn er det bare! Betty

Iversen sa...

Håj, den så jo overnydelig ut! Tortillabunn, sier du? Må testes.

Anonym sa...

Feit av å sitte foran PCen sier du? Det tror jeg ikke noe på. Det har jeg gjort i 17 år, så det stemmer ikke.
Egentlig skulle jeg bare si at jeg ble sulten nå. Det så veldig godt ut.

Ida

Anonym sa...

Hærlig!! Bon apetit og god helg - Karin:)

Betty Boom sa...

Iversen:
Verdt å prøve, tortillabunn funka som fafo, og mye enklere å lage til.

Androida:
Skulle gjerne spandrt. Er du langt unna?

Karin: I lige måde. Du har vært vekke lenge....

Betty

Anonym sa...

En hyggelig tanke, men jeg er langt unna, inni et berg, under et tårn, langt ute i skogen. En underlig sommerjobb-

Unknown sa...

Pizzaen så god ut den. Sulten nå. MEN hva gjør Herbalife-produktene i huset ditt?? Du er ikke sånn pille/pulver-pusher??

Jeg har vært med på et par sånne møter for selgere av Herbalife, og trodde lenge det var en religiøs sekt..(sier jeg som er oppvokst i en menighet..)

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med skeptisk forhold til Herbalife-pushere..

Betty Boom sa...

Androida:

kan hende det blir et større minne enn pizza`en min....

Egoisten:

Jeg er ingen pulver-pusher. Det eneste jeg har pushet i livet mitt, det er hasj, men det er historie og langt inn i forrige årtusen.

Men jeg holder på med disse dyre produktene, for å få fettet på kroppen til å løsne.

Betty

Mustaparta von Skaugum sa...

Hmmm..det har man ikke tenkt på før...Tortillalefse som en liten pissa..Hadde du den i steikovn? Hvor lenge?

Anonym sa...

Så bra pizzaen funket!
Fått litt dilla på den der jeg.. :)

Betty Boom sa...

Mustaparta: hadde den i ovnen til osten var smeltet, ca 10 min. Fungerte bra vedr. bunnen det.

Teresa: Ja, det var et godt tips!

Anonym sa...

Jeg ler meg i hjel av at du skriver "fafo"!!! Trodde det bare var meg og mine som brukte det!
Du har fått det fra mobilordboka du også, formoder jeg?

Jeg kjenner deg ikke, men gud, jeg synes du er fantastisk.

Hilsen Stine.

Betty Boom sa...

Stine: Fafo er fra mobilordboka ja. Synes det swinger litt av ordet :)

Ellers hjertelig takk for kompliment.

Betty