torsdag 19. juli 2007

Bettys Corner!

betty

Jeg tok bilde med mobilen og skulle prøve å legge det ut på blog, men det var for mye for langt av meg. Fikk sendt bilde på mobilen, og fikk det i retur på mail, fikk så laget en lenke og klistra det inn i IMG SRC lenke (har lært litt) og det funka. Skulle bare vise at jeg har vært hos frisøren, stripet det orange og lilla, vises ikke så godt her og bilde er i tillegg uklart, men jeg behersket en ny datagreie, sånn helt for meg selv her. Ikke værst.

Og så ser jeg at andre bloggere legger inn det jeg kaller for "lettposter" og det er fint for meg også å gjøre. Livet er jævli bra og det er ikke nødvendig å dra de store temaene bestandig. Tonita har begynt å grave i gamle minner, jeg er ferdig gravd for en stund, kjenner at gravingen har gitt meg nytt liv og det skal leves. I natt drømte jeg at min far omfavnet meg og gråt, det var en vakker drøm. Han holdt rundt meg lenge. Sånn sett blir vi alltid barn, følelser har ingen alder, vi vil alltid ha savn og ønsker. Prøvde å lære Tonita hvordan vi lager slike trykke på lenker, men det gikk heller dårlig i dag. Jeg skal snart lære meg å lage linker til blogger, så jeg får hektet på flere på siden min. Ellers så anbefaler jeg bloggoversikten for dere som vil lese siste poster. Og mens jeg er i mitt eget hjørne, så må jeg skryte av kommentar jeg fikk på DETTE BILDET på Myspace siden min i dag. Fint å vite at en gjør en god jobb for noen.

God kveld,

Betty

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempesaker om dere har lyst til å komme innom oss og bli med på morroa ;D

Ingen tvang i å bli på lille. Bare morro om folk har lyst til å flytte på seg ;D

Tonita sa...

Heia Betty, - jeg er en racer til å legge inn lenker inne i mine blogg-poster, - men å få det til på en elegant måte på kommentarene - nei, det gå'kke.
Men - vet du - jeg ser ikke de omtalte stripene, - høres heltøfft ut. Så når kameraet kommer hjem må du legge ut nytt bilde.
Jeg skal - enten ønske meg et kamera til jul. Eller, rett og slett gå ut og kjøpe meg ett! Yeah.

Betty Boom sa...

Anonym: Ja, dette er gøy. Da ser jeg frem til neste fredag!!!!

Tonita: Det er jo samme prinsippet da, du må lage kode på hverside av teksten.

Kanskje det blir Bettybilde,men nå er jeg mest spent på om de merker at jeg har malt døren lilla når de kommer :)

Betty (med et glass hvitvin:)