onsdag 8. august 2007

KONSERT I OSLO

I morgen, torsdag 9. AUGUST, har jeg og de andre kursdeltagerne konsert i Oslo:

CAFE FRÖLICH kl: 20:00

Adresse: Drammensveien 20, 0255 OSLO

Fri inngang!

Velkommen og gjør deg til kjenne :)

__________________________________________________________

Det er superspennende dette kurset her. Det føles autentisk og stemmen blir bare bedre, med rett teknikk, dvs, back to basic. Jeg skal gå for Twang og Belting sang, fullpower :) Nå er det pause og jeg har lånt meg en pc. Vi har alle våre pausemåter. Jeg har selvsagt fått høre at jeg ikke behøver å bruke mere energi enn nødvendig, og bruke den der det trengs. Det er noen ord som ikke trenger full trøkk (it costs nothing words).

Det som overrasker er hvor enkelt det er å synge, når jeg får den støtten som jeg trenger fra kroppen. Det er som å lære seg å gå igjen, bare at nå bestemmer jeg selv, når jeg vil reise meg og ta de første stegene. Dette er ikke "jeg skal være flink og jeg skal klare det", dette er "Jeg er klar for det og derfor greier jeg det".

Skjønner du forskjellen?

I dag har jeg vært hos psykriateren som jeg har telefontimer med fra Trondhjæm. Artig å treffe han.

Ha en god onsdag,

Betty

7 kommentarer:

Anonym sa...

Syng i vei, du skal se det er sangen som mye godt holder deg i form.

Unknown sa...

hadde vært moro å fått med seg, men det blir litt feil kant av landet. Du får si i fra hvis du er på vestlandet. Og nei, jeg har ikke glemt radioprogrammet nei.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med grei husk

Betty Boom sa...

Sexy: Dette kurset øker i hvertfall formen

Egoisten: Ja, klart jeg skal gi beskjed når vi er på Vestlandet

Elisabeth Augusta sa...

Herlig!
Skulle gjerne ha vært i oslo og kommet på konsert.

trine40 sa...

Akkurat som jeg trodde - midt i blinken for deg.

Betty Boom sa...

trine: sykt bra

Betty Boom sa...

Elisabeth:

det finnes flere muligheter :)