mandag 4. juni 2007

Betty er...

Det siste nye morsomme i internettverden er, er å google sitt eget navn + `er`, og dele det som kommer fram i bloggen. Til meg kom det:


"Betty er ikke som andre kråker. Hun har utført ting som ingen andre dyr tidligere ... Betty bruker redskaper og løser problemer som ingen kråke – eller noe ..."

Denne er sann, jeg er ikke som andre og jeg er stolt over det. Jeg har fått til en hel masse.

Kråka Betty er ikke rådløs -


Det er sjelden jeg sitter helt fast. Men gjør jeg det så snakker jeg med noen som jeg stoler på.

NORDSTAFETT » Betty er ferdig
6 Responses to “Betty er ferdig”. on 23 Sep 2006 at 17:16


Jeg var med i Nordstafetten og da jeg hadde levert oppgaven, kom følgende overskrift fram: BETTY ER FERDIG.

Betty er egentlig ikke spessielt stygg, visst hun hadde hatt penere klær og nappa...

...øyenbryn, det gjør jeg. Jeg er helt enig!

Solen skinner og jeg trives best i skyggen. Jeg kjører solfaktor 50, lite opptatt av å bli brun. Men synes at det er hyggelig at folk har det fint med godværet, det litt mere personlige kommer fram, når folk blir glade.

Jeg har lyst til å skrive hele tiden, ikke sånn bloggskriving med situps, kilo og kjøring hit og dit og sånn. En tid er forbi!

Jeg har lyst til å skrive råere, om begjær, om opplevelser, om erotikk og dikte mer, derfor har jeg laget BETTY43, så jeg kan skrive fiktivt og ha friheten til å boltre meg. Jeg kan skrive på Betty42, når jeg har skrevet noe på Betty43. Jeg tror at det blir en fin ordning.

På Betty42 vil jeg skrive, når jeg vil dele noe fra mitt liv. På Betty43 skal jeg forsøke å være litterær.

Jeg har fått til en vekst igjennom den siste kampen min, og nå gidder jeg ikke å dvele ved det lenger. I have taken my broken wings and learned to fly again, det er nå min styrke.

Jeg føler meg friere til å velge.

God kveld,

Betty

8 kommentarer:

=Anja sa...

Deinn kaka må du bare unn dæ Betty!

Bernt M. Johnsen sa...

Skal vi dele?

Betty

Anonym sa...

Tøffeste kaka æ har sjett på lenge!! Kos dæ!
Karin:)
ps. veldig trivelig å træff dæ:)

Tonita sa...

Praktfull kake. Den skal jeg dele med andre!
Og gratulerer og lykke til med Betty43.

Betty Boom sa...

Karin: Takk i lige måde. Det er til stor inspiasjon å treffe folk som setter pris på det jeg skriver. Kos deg i sola!

Tonita: En kake for flere. Det er mere der det kommer i fra:)også.

Takk for lykkeønskning vedr, Betty43.

Ytteb.

Anonym sa...

Kjæmpetøff kake! Knallgod ide!
Akkirat det samme har æ også tenkt i dag, og unt mæ litt godteri.
Kjent forresten veldig godt igjen tankan dine fra softis-spisinga di. Det e fryktelig, hvordan man plager seg sjøl med tull & tøys!

Vi er frisk, og kroppene våre fungere! Og hodet fungere!
Breast cancer survivors trenger ikke bruke tid og tanker på sånt!

Klæm!

Anonym sa...

Ok - ble litt skrivefeil i forrige, men.
Mente sjølsagt at jeg hadde samme tanke om "til helvete med slankekuren" - har aldri kommet på å skrive det på ei kake før, nei. Det er det nok bare du som kan, din luring!

Betty Boom sa...

Hege: My survivor sister! Livet er for kort til å ikke ha det bra!

Bildet av kaka fikk jeg av en! Hun er like genial!

Betty