fredag 29. juni 2007

GOD HELG!!!!!



Betty

6 kommentarer:

Tonita sa...

Cure, yes!
Bryst eller underliv, - selvsagt er det skikkelige helbredelsesgreier vi vil ha. Jeg synes dma med den sterke armen spesielt er god mht brystkreft - men hvordan skulle hun som skulle kunne representere oss som er overlevere etter underlivskreft se ut?
Betty - du som er så god på å finne det som skal til - kan du hjelpe nå også?

Betty Boom sa...

Tonita: Dama for saken her, viser jo ingen pupp, så det er ikke nødvendig med et underliv for å symbolisere "saken". Brystkreftfolk har funnet den rosa fargen, sløyfen, også sommerfugl blir brukt.

Det handler om å finne et sterkt uttrykk, kan også våre en kvinne, som på bilde her, og tekst som her med annet design og farge, og så må det sprees.

Underlivskreft er vel ennå mere skambelagt å sette fokus på, fremdeles?

Betty

Tonita sa...

Det tror jeg absolutt at det er. Det er ikke for ingenting at vi hadde en artikkel i Lymfeposten for en tid siden med tittel "Kan noen elske meg nå?"
Jeg vet at det svenske "Ödemförbundet" bruker er sommerfugl, - og dermed hopper over bryst/underliv.
Men jeg liker så godt den tøffe dama med den sterke armen, - skulle så gjerne hatt en som henne som posterperson, - men føler vel at hun egentlig tilhører brystdamene.
Jeg ønsker slett ikke noen underlivpresenterende dame, - men en som kunne representere - om du forstår.
Men kanskje kunne vi dele på den tøffe dama? ER det noen som eier henne forresten?

Betty Boom sa...

Tonita:
Det er akkurat her jeg opplever at du tar feil. Eg mener, hva mener dere med å si: "Kan noen elske meg nå?" Et hvert mennekse er elskelig uansett uførhet, og feks puling har vel aldri vært et minus etter å hatt kreft i underlivet.

Sommerfuglen representerer ferdig med larvestadiget og KUN det vakre livet etter. Det er flott!!!!

Du føler at det tilhørere....det er en følelse...og ikke en tanke. Jeg vet ikke om noen har eierforhold til det, men jeg bruker det, for det beste for "saken". Ingen som har krevd eierrett i brystkreftsaken:)

Det er likevel best å skape sitt eget!! Men bruk det for det det er verd, skjekk myspace, masse flotte underlivkreftbannere der!!!!

Betty

Betty Boom sa...

Det er noe rart med denne saken her, hvis en har hatt lav selvfølelse før en blir syk, forsterker den seg etter sykdom? Det er jo her livsoppgaven vår ligger, troen på eget liv. Jeg synes det er en merkelig ting å spørre: Kan noen elske meg nå? i en kampanje. Det er liksom ikke mye power over det.

Betty Boom sa...

Tonita: nå har jeg det.

En rose, symbol på det kvinnelige kjønnsorgan. En sterk dame, med en rose, så klart!

Betty