tirsdag 5. juni 2007

MANN I LAND


Plutselig dukket Aun Yngve opp, en dag i Norge og da bruker han tiden på oss, et privilegium å ha han i hus. Eller utenfor da, han tok roret på grillingen og jeg sprang på polet og kjøpte portugisisk vin, ved navn: FABELAKTIG!!!

Vet du forresten hva Polypper er?

En sint mann i polkø.

Aun sin: Manipulering?

Homofil gruppesex

John Arvid: Katapult?

Fornøyd hundkatt

Også slenger han på, hvorfor kan ikke jeg pule den første når Pave Johannes Paul den andre.

Karen på bilde, ved siden av meg, er jeg tante til. Han bærer navnet Peter. Jeg har mye å lære av de unge, ingen tvil om det. I dag ble jeg fortalt at borene på båter i Norge (som er bygd utenpå reisverket som heter spant), er bygd opp på hverandre, mens i andre land, ligger de på rekke. Så diskuterte vi om det har med klima å gjøre og hvor mye et skip kan bli lastet med etc.

Aun drar til sin frue i Brasil i morgen. God tur, min flotte sønn!


Jeg sitter i pysj kl 21:00 i kveld, skal synge i studio tidlig i morgen. Jeg venter bare på at de to minste skal legge seg, så jeg kan logge ut denne dagen.

God kveld,

Betty

Ingen kommentarer: