tirsdag 19. juni 2007

Fine Øyeblikk!


Størst av alt, for meg, var det å være med RUBEN på tur. Vi kom litt nærmere hverandre med det. Å være 3. mann blandt søsken, har også en pris ved seg. Flykapteinene tok seg god tid, til 1000 spørsmål.

Betegnende for Ruben.

Bading hører med på alle turer.

Broder og betty, vi kler alle slags lokaler, her på Holmenkollen hotell.

Minibetty, tidlig torsdagsmorgen.

Feel the Power, mister Brodahl!

Seinere satt kongen her!

Det er sant, at rom gjør noe med en.

Det ble endel stunder for Ruben, der han tok inn opplevelsene for seg selv, men med et piggsvin og en bionicle så synes han at alt var bra.

Kari Felicia Nestande, en utmerket arrangør! Ivaretok oss godt!

Lyd-sjekk!

Gutta holder stilen i denne øyeblikks-saken :)

Oslo, by morning, sett igjennom øynene til en bassist.

Morten, The Trompetist!

Ann-Lill, tatt ut av renosansetiden.

Ann Lise Ryel leste opp fra bloggen min til kongen, ikke værst.

Anne Lise Ryel, Arild Domaas og Betty. En av høstens trekløvere!

Ruben i vitneboksen :)

Og sånn tar gjerne en gutt på 9 år bilder, det har en verdi i seg selv.

Kongen vår!

Her synger jeg for kongen, det er da noe å skrive hjem om. Bildet er tatt av Ruben.

Tyge, the man behind my tits! Thank you, my dear!

Okei, Pål. Jeg lovet å legge ut et bilde. Takk for omsorg.

Et bilde av puppene tatt litt på avstand. Det er sting og arr overalt, så det kan være greit sånn. Men jeg er altså ferdig. Det er nok sykehus for en stund.

På flyplassen traff jeg Annie og Dr. Bekken, et herlig gjensyn. Ganske rart, men man kjenner liksom folk litt bedre, når du møter de i en annen by.

Ellers så har jeg satt meg i STOLEN og lytter hver dag til Mozart og gregoriansk musikk, hjelper på groevnen og skjerper sansene. Gleder jeg meg veldig til en dusj, det blir i morgen. Første etter operasjonen, gitt.

Ha en fin, ja hva er det, tirsdagskveld,

Betty

11 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med TO nye pupper - din heldiggris!!!!!!
Og gratulerer med Konge-sangen! Har ikke fått lest på ei stund, så skumma gjennom de siste dagene nå.
Kontrollen din gikk visst også bra!?
(Jeg skal på kontroll torsdag)
Nyt livet nå, Betty!
Klæm!

Anonym sa...

Så fin du blir! Grattis med to nye pupper! Kjenner han ved siden av kongen, jeg. Gammelsjefen min :) Artig! Du er heldig, du opplever så mye flott! Keep on!

Betty Boom sa...

Hege:

Har du prøvd:
http://Betty43.blogspot.com ?

Alt er bra, bare dørganes sliten. Mye lyd i et hjem og mye avslutninger.

God sommer til deg, og gled deg til to pupper.

Mona: Ja, jeg er om mulig heldig, men jeg har arbeidet for det og :)

Betty

Tonita sa...

dette var flotte greier - mange flotte greier. sitter og skriver i mørket og ser overhodet ikke tastaturet - bare skjermen. skummelt.
Hva var best? Jo - for meg var det bilde nr 21. Og du forstår helt sikkert hvorfor Betty!
Men - mest av alt: Gratulerer med sangen for kongen. Flott at A-L-R leste fra bloggen din. Gratulerer med flotte pupper.
Jeg har ferie, - bader med strømpe og har det fint. Beste hilsner fra Middelhavet

Betty Boom sa...

Tonita: bilde 21? Egentlig ikke, men takk skal du ha.

Er ikke ødem pyton i varmen?

Nyt feriebrisen og hils en pils,

Betty

Tonita sa...

Jepp - lymfødem enda mer pyton i varmen enn ellers.
Jeg syntes at du hadde en fin sort armstrømpe! Fin på bildet.
Det blir lite pils, men desto mer rosévin, - og masse masse vann.

Anonym sa...

hvor var denne happeningen? UniversitetsAulaen? Losjen? Stilig lokale uansett, og kult at kongen fikk hoere litt fra bloggen din, kanskje han er en fast leser naa :D

atle sa...

Storveies! Men jeg var nødt til å finne fram samleplaten "ingenting for norge" og humre litt når jeg så bildet av deg som sang for kongen! ;) Det har i sannhet skjedd mye på 25 år ja! Hvem skulle trodd at Battien fra norske budeier noensinne skulle synge for kongen! :D

Betty Boom sa...

Tonita:

Svart strømpe er lett å bestille. Bare gi beskjed hvis du trenger en kontakt. Rosevin er kun godt isende kaldt og i rett selskap :)

Aun:

Det var en aula på universitet, intimt og fint lokale å synge i. Kanskje kongen også leser, skulle ikke forundre meg om han følgte så pass med i tiden, for det er jo her han møter folk. Han er ihvertfall velkommen :)

Atle: Bildet på Ingenting for Norge, er Kong Olav med punkesveis, da var Harald fortsatt bare kronprins (detaljer). Ja, det er fint at det skjer noe i løpet av all denne tiden, ellers så ville vi jo bare sitte fast :)

Betty

Tonita sa...

Jeg har svart belt i strømpebestillinger, - og har også svart strømpe til bruk i norsk vinterhalvår.
Akkurat nå er jeg misunnelig på ben-venninne Anne Berit som har et høyreben som matcher fargen på hennes venstre strømpebein! Mine bein er bleike, enten de har stømpe på eller ikke.

Men jeg gir f.., - og bader med og uten strømpe og forstår (og er avslappet i forhold til) alle barns spørsmål på italiensk, spansk og fransk ( - hvorfor har den damen strømpe på når hun bader ...?)
Det har liksom ikke så hensikt å begynne å forklare for disse mødrene slik at de kan forklare for barna ...
Det går bra. Det er deilig i vannet, - men lymfødem er best i hverdagen og med masse behandling av supre rysioterapeuter!

Betty Boom sa...

Tonita.

Kjør på!

Betty