søndag 17. juni 2007

RAPPORT

Da er det bare jeg og de gamle igjen her på Porsgrunn sykehus. Jeg går under: tilreisende, og blir behandlet pent av alle. Jeg har lånt mobillader av en pasient, på betingelsen av at jeg ville synge. Jeg kvitterte med å gi han en cd, og sa at sang nr.3 sang jeg for kongen på torsdag, så den ville han sikkert like.

Puppene står som to påler, rett ut og er steinharde. Fikk fjernet siste drenet i dag, og regner med å få dra hjem i morgen. Det er vanskelig å ikke være fornøyd, det er lettere å bli alt for rastløs, så nå har jeg gått noen kilometer i kjelleren her, frem og tilbake, frem og tilbake.

Jeg liker godt å være for meg sjøl. Jeg liker reisen inn i mitt indre. Jeg liker å få tenkt ferdig en tanke. Jeg kommer meg fort og i natt sov jeg som en prinsesse.

Ha en fin søndagskveld,

Betty

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den reisen som går innenfor en selv er den beste reisen.

Betty Boom sa...

SEXY: ENIG MED DU. JEG GREIER IKKE Å KOMMENTERE PÅ SISTE POSTEN DIN, FOR HEAVY TEMA FOR MIN SINNSTILSTAND LIGE NU...

NYT VARMEN, I PORSGRUNN ER DET SVALT,

BETTY

Anonym sa...

Ok. ;)