søndag 10. juni 2007

Fine Minner I Fra Helgen!


Det er egentlig ganske stort for meg at jeg bærer sekk. Jeg har alltid likt det og trodde at jeg aldri kunne gjøre det pga lymfeødemarm, men jeg tåler det! Ihvertfall litt, og det er jeg utrolig fornøyd med. I morgen skal jeg på mammografi og røntgen av lunger, men nok om det! Det blir vel rein rutine etterhvert. Jeg kjenner meg frisk som en fisk, men trøtt og sover mye.

Vi rakk akkurat solnedgangen fredagskveld. Da takker vi for dagen som har gått og sier til solen: "ser deg i morgen".

..som drops!

En vakker ung mann!

Trioen bader!

Sol bak trær, gir kraft!

Pigsvinet e`med, bestandig!

Badenymfene!

Hva skuer ditt øye?

Hvis noen lurer på hvor Bernt ble av, så lå han syk i helgen. oppkast og sånt, gjør seg ikke på bilde:)
Ha en fin start på en ny og ubrukt uke,

Betty

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som om du å har hatt ei super helg!
Go`ny uke!
Karin:)

Betty Boom sa...

Karin: Joa! Jeg er god på å lage ting supert!

Betty

Anonym sa...

Flotte bilder, ser ut som en veldig bra helg! Har blitt dårlig med flyt-trening i det siste gitt, mye reising. Og nå er det vel slutt før sommeren også snart. Akk ja, får ta det igjen til høsten. Ha en fin uke!

Anikken :)

trine40 sa...

Fine gutter du har!

Betty Boom sa...

Anikken og Trine:

Hjertelig.

Betty

Tonita sa...

Fint å våge seg på å prøve å flytte litt nye grenser, - f.eks sekk. En stund, - ikke for tung.
En lymfødemarm tåler en del, - når man steller godt med den.
Ser ut som om det var en strålende helg, og så supert med slik dokumentasjon!

Anonym sa...

Veldig flotte bilder! Så helt herlig ut der!