mandag 25. juni 2007

SPOR I LAND

Eg kjenner at det er ikke så kult å ha fortiden hengende som første post i bloggen. Jeg mener tiden går, og blodferske spor er det som er interessant.Skulle gjerne ha følgt opp min egen post, Bloggebyens horemor, men det er så mye å bruke tiden på, så detter jeg av i engasjement, og da er jeg over alle hauger. Prøver å få med meg noen andre blogger en gang i blandt, og ser at mange har lenket til meg. Jeg skal ta meg sammen, og få lenket opp flere jeg også.

Jeg har ramlet av Myspacesiden min også. Mailboksen er full av folk jeg ikke har addet. Må snart ta et valg på om jeg skal gidde å følge det opp. Fikk en oppgave av Tonemor, etter forespørsel av meg sjøl, men greier ikke å skrive den. Det er akkurat som om når jeg får forventninger på at jeg skal prestere noe, så mister jeg lysten.

Jeg har bare grepet muligheten til å kjenne etter og gjøre det som er bra for meg, og får ikke lenger til noe annet. Så lenge det ikke går utover noen, så tenker jeg at dette er bra, Betty!

I dag har jeg vært og vist frem puppene mine igjen til kirurger, som er 10 år yngre enn meg. Nå begynner det virkelig å bli fine greier. Jeg ble stemplet ut i dag, med ring rundt ordet: Ferdig! Jeg føler meg fri en lang og hard kamp, og skal ikke bruke kreftene på en neste runde. Det er nesten litt vondt å ha det så bra, og kjenne at kroppen slipper taket.

Jeg har kjøpt meg noen kanon joggesko og skal legge bak meg noen mil i sommer. Nå går jeg for i dag og resten av dette utrolige livet!

God uke alle som en,

Betty

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du ikke bare slette den der første posten da?

Din fortid har da ingen noe med.

Betty Boom sa...

eee..no har du misforstått, eller jeg har utrykt meg utydelig.

Og uansett: Alt jeg har blogget står jeg for.

Dessuten begynner fortiden min bare å bli bedre og bedre :)

Betty

Marit sa...

færdig! hipp hipp! :)

Betty Boom sa...

HURRAAAAAAAAAAAAA, Marit.

Og du aner ikke for en feeling :)

Betty

Anonym sa...

Fix ferdig! Du har vært gjennom flere kriger, vunnet alle, og i tillegg har du to flottere (? - ihvertfall fastere) pupper enn du hadde før + flatere mage!
Livet går seg til, ja :-)

Og jeg kommer nok etter! Har fått opp motivasjonen til min operasjon, og lagt om kosthold og trener meg svett hver dag.
Kreften har lært meg (om ikke anna) å jobbe hardt mot et mål.

Forresten så kjenner jeg igjen den der med at når det er noe som forventes/kreves, så har man ikke lyst lenger... er det trass eller at vi er ærligere mot oss sjøl, tru?

Fortsatt gla du blogger! Det er til stor nytte for meg. Klæm!

Betty Boom sa...

Hege: De er F L O T T E R E og ja.

Takk for at du sier det med bloggen, og jeg skal skrive når jeg har lyst. I og med at jeg ikke "brenner" for å skrive om kilo-syning og antall situpser lenger, så blir det ikke like ofte,

Apropo, krav: Vi er nok ærlige. Trassalderen er jeg over.

Betty

Anonym sa...

Har jeg misforstått, så er ingenting bedre enn det.

Skal du på Hell på fredag og se Dimmu nå da?

Betty Boom sa...

sexy:

Det skal jeg ihvertfall ikke.

Betty43