fredag 8. juni 2007

GOD HELG!!!!!!!!!!



Betty

9 kommentarer:

elis lesebabbel sa...

Unnskyld men har du laget den selv! Mmmm...

Tonita sa...

Jeg har tillatt meg å videresende kaka til en kollega som absolutt bør holde seg unna kaker av enhver art, - og som derfor absolutt fortjener denne, - samt til min franske svigersønn som har fødselsdag i dag - og som jeg hadde glemt helt og holdent.
Men uansett: God helg Betty. Hold fanen!
:Klem:

Tonita sa...

En ting til. Betty, - du vet at vi leser, at vi er beæret over å få være med Betty 42, - at det ikke er noen signaler i at det ikke kommer kommentarer der+ Du vet det? Du vet at vi synes det er flott at Betty 43 også har sitt område, sitt fristed, sin arena.
Takk for at det ble slik.

En annen dag kan kanskje noen kommentarer komme, - her, - ikke dr. Nå må det få spire og gro hos Betty 43.

Anonym sa...

Veldig fin kake! God helg til deg også :)

Anikken

=Anja sa...

Kake er godt!

Betty Boom sa...

Elis: Nei, jeg har ikke laget den selv. Bare fått bilde.

Tonita: Send i vei.

Ja, jeg vet. Jeg tar ikke fravær av kommentarer personlig. Det er ingen tvangstrøye dette her. Det er fritiden våres og da skal vi kjenne oss frie.

Anikken: Lenge siden du har vært på trening no?

Anja: Jeg er ikke så superglad i kake egentlig, tar heller en øl, hvis jeg kan velge :)

Heidi Fleiss sa...

Fantastisk!
Takk og det same til deg!

Anonym sa...

Hehe.. så bra! Sånn kake skulle jeg hatt!

Betty Boom sa...

Heidi: ja, ikke sant

Teresa: Feel free og du er fri til å kopiere, hele verden er en stor kopimaskin.

Betty