torsdag 7. juni 2007

Første Damene lever sitt eget liv!


Stein Bratland tar hånd om meg i Skansen Lydstudio

Da har vi dunket inn Første Damene. Håper det er en låt som andre kan like godt. I allefall så har vi hatt det moro, med jobben som ble gjort. I går fikk jeg sunget fra morgenen av, det var en ny erfaring. Det føltes litt mere jobb, og det kunne jeg like godt. Men en jobb skal jo gi betaling, så det er greit å huske på det, at dette er gedigen kul hobby.



Marte har jobbet som en gal med foto rundt oss, og får levert sin oppgave i morgen. Jeg synes at hun gjorde en utrolig jobb, spennende bilder hun har tatt. Passet bra til oss. Hun katsjet feelingen, og gjenga det i bilder. Thomas, døråpner, produsent og trommis i denne runden.



Kriss, lydmann i denne runden og. En genial mann!


Gitarist er Kriss og.


Einar er drivhjernet i Betty and the Survivors, et prosjekt med engelske tekster.


Synge sittende, det gjør jeg egentlig aldri, men i går kveld, da måtte jeg rett og slett sett meg ned. Betty er ferdig. Så jeg startet dagen med en ny ting og avsluttet med en ny ting jeg aldri har gjort. Livet byr på ny erfaring.

God dagen rundt omkring,

Betty43

7 kommentarer:

Tonita sa...

Betty and the Survivors, - go, go, go!

elis lesebabbel sa...

Så heldig du er som kan synge og drive med musikk! Det må være en gave større enn noe annet. Pleier å synge når jeg sykler nedover Monolittveien på vei til jobben spesielt i regnvær. Men det gleder ingen andre enn meg selv. Fant bloggen din via den forrige kommentatoren som har kommentert på min blogg også men hvordan hun fant min blogg er en gåte. Bloggspots veier er urannsakelige!

Anonym sa...

Kreativiteten blomstrer, det er herlig!

Betty Boom sa...

Tonita: Herlig det! Det er mye som GO`er for tiden.

Elis: Fint at du fant veien hit, nå finner jeg veien til deg også.

Sexy: Intenst!

Betty

=Anja sa...

Takk for i kveld, Betty:::ooo)))

Anonym sa...

Betty: Det er sånn det skal være.

Betty Boom sa...

Anja: Sjøl takk snuppa:)

Sexy: Det er sexy, det!

Betty