søndag 19. august 2007

B-gjengen!



--------------- gullrekken ---------------------------------------------------




--------------- badenymfen -----------------------------------------------------



------------------- mor og sønn -----------------------------------------------



--------------------- venter på maten ----------------------------------------

Vi startet denne sommerferien med en middag på Bare Blåbær, og avsluttet i dag med et Bad i havet og middag på Burger King. En sommer er over, den gikk fort, men har vært fin. Særlig fordi vi har gjort mye på egne premisser. Jeg har fått vært mye aleine som var mitt behov og guttene har fått gjøre ting for seg sjøl, og vi har vært mye i ro, sammen, og gjort ting som ikke kostet penger.

Vi har greid oss godt denne sommeren. Minnes de uendelige diskusjonene og alle 100 lappene som ble svidd av på alle bensinstasjonene på tidligere ferier, og alle disse "bør besøke" turene. I år var det fritt for dem, fantastisk.

I dag startet vi en slags badesesong, gutta sier at de skal være med meg neste søndag og bade, og holde ut så lenge de kan inn mot vinteren. Det var ihvertfall forfriskende i dag, etter vinpimpingen i går. Vi endte opp med fast-food, helt greit i dag, og nå er det sengen.

Good Night,

Betty

7 kommentarer:

Unknown sa...

såååå mye ketchup?? Uff og uff! Dagens foreldre altså:)
Virker som dere hadde en fin dag.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med inne-søndag

Alice sa...

Jeg er veldig glad for at du har hatt en fin sommer Betty.

Betty Boom sa...

Egoisten:

Den gutten spiser gjerne ketchup med mat på...

En fin søndag, litt trøtt etter rangling, men fin...

Takk Alice. Og det beste er at nå ser det ut til at det skal gå bra. Ingen infeksjoner å slite med, og operasjonene er ferdig. Det er som å ha vunnet en stor gevinst og hver dag gir økt styrke.

Betty

trine40 sa...

Du er flink til å ta vare på deg sjøl, Betty. Det skal jeg også bli!

Betty Boom sa...

Trine:

Kult. Da kommer vi oss videre.

Anonym sa...

Jeg liker disse bildeseriene, de skiller seg positivt ut, uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Er det det at de viser en ekte, ujålete livsglede kanskje?

Uansett, fortsett med dette :-)

Betty Boom sa...

Hvahunsa: Takk for kommentaren. Jeg tror at de beskriver masse og så blir du sikkert litt kjent med oss, på en annen måte, enn igjennom det skrevne.

Jeg synes det er moro når andre bloggere gjør det også,

Betty