mandag 27. august 2007

Nye Møter!



---------- Denne damen heter Elisabeth Augusta. Nå har Elisabeth og jeg et prosjekt på gang. Jakken hun har på seg har hun kjøpt på Fretex for 75 kroner. Den sender hun i posten til meg i dag, så skal jeg prøve den og sette nåler i, sende den tilbake, så skal hun omskape den, til Årets Rosa Sløyfe jakke. Målet er å bli ferdig til 1. Oktober, da jeg skal opptre i Oslo på åpningen av Rosa Sløyfe-måneden.

Så følg med jakken :)

Elisabeth Augusta har 3 blogger. Denne, som hun viser kule naturbilder i, denne, hvor hun skriver om kropp og vekt og den slags utfordringer, og denne, der hun skriver om ting hun gjør som hun egentlig ikke tør. Hun er også en av dritkreftene bak OktoberRosa 2007. 3 kreative damer som står bak en innsamling til Kreftforeningen og Rosa Sløyfe aksjonen. Folk leverer selvproduserte bidrag som blir solgt på QXL i oktober.

Ellers fikk jeg hjem en spirituell og begeistret mann i går, som stod opp kl: 06:00 og gjorde yoga øvelser, han dro på leirskole med en av sønnene i dag. Han var hjemom i 9 timer og beriket huset med god energi. Han var super fornøyd med kurset sitt og så vanvittig tilstede og i kontakt med sine egne ønsker og behov. Fantastisk. Så jeg er en lykkelig kvinne, og fornøyd med mine valg i livet. Deilig å være gift med en som liker å være i vekst og endring, og i kontakt med egne følelser.

Jeg må skifte skrivested, for nå har jeg tid til det, og lurer på hvordan det går med Kim. Brød står til heving.

Ha en god dag,

Betty

14 kommentarer:

Monica sa...

Gler meg til å sjå den ferdige jakka! Ha ein fin dag!

Betty Boom sa...

Monica:
Artig!!! Jeg gleder meg til å gå på posten i morgen :)

Unknown sa...

Jeg gleder meg også til å se den jakka FERDIG:)..

Men over til det jeg skulle her inne: mailen din?

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med søken etter kontaktpunkter

Betty Boom sa...

Jeg sender den på mailen din :)

Betty

merete sa...

Via rykter har jeg nå sjekket jakka og "godkjent" prosjektet :-)
Hvilken superartig ide!
Blir garantert noe folk måper etter på åpningen.

Sexy Sadie sa...

Så du skal kule ned den her og begynne på betty43 og bare den?

Tror jakken kan bli bra, men ikke la den bli for råsa da.

Betty Boom sa...

Mreteveian:
Ja, ikke sant!
Ihvertfall så har jakken gått veien :)

Sexy: Nope, det greier jeg ikke. Alt for avhengig av å lufte hode i Betty42 :)

Vel, det blir litt rosa for saken!
Good to have you back, lady.

Betty Boom sa...

I dag har jeg fått sendedato på programmet som er laget om min vei ut av kreften, mandag 5. November kl: 19:55 NRK 1.

Siste opptaket gjøres i Oslo, med den nye jakken :), hvis vi får til dette, og det gjør vi jo.

Betty

Tonita sa...

Kjempespent på jakken. Skal notere 5 november i boka - det er jo en dag verd å huske:

Do you remember fifth of november,
gunpowder treason and plot?
I see no reason why gunpowder treason,
Should ever be forgot.

- eller noe slikt.

Og hva het mannen?

Betty Boom sa...

Tonita: Takk for diktet.

Mannen min heter fremdeles Bernt :)

Betty

vibeke sa...

Du er en fullt opptatt dame du, Betty. Og så full av livskraft at det er en fryd. 5 november skal jeg prøve å huske. Så deg foressten i en reportasje i adressa da jeg var "hjemmom" i desember. Du var hos hun "stemmedamen". Det var deg det? Mamman min var også i den reportasjen.
Ellers vil jeg ha Egoisten tilbake. Jeg vil!

Betty Boom sa...

Vibeke:
Det STEMMEr. Da har jeg hilst på mora di, tror jeg :)

Egoisten, han kommer men i en litt annet form.

vibeke sa...

Sendte noen mailer i går kveld. Han kom med noen hint da, men jeg tenkte ikke så mye over det. Vi får håpe gutten kommer igjen!

Betty Boom sa...

Vibeke:

Joa, men i en noe annen forkledning, vil jeg tro.