søndag 12. august 2007

Back To Basic



------- Hei, jeg heter Betty, er 43 år og har hatt brystkreft. 31. Mai 2005 opererte de bort det ene brystet mitt og 12. August 2007 ser jeg slik ut. Det er veldig mulig i Norge å få ordnet på puppene. Den puppen som er venstre puppen min, er en "lapp" fra magen, de tok med en blodåre, sydde den på en åre inn til hjerte (for sirkulasjon) og slik ble det. Den andre har de løftet til samme høyde :) Bare en ting gjenstår, tattoovere brystvorte på "lappen". I dag ble det mulig å gjennomføre mitt første sommerbad, etter siste operasjon (15. Juni), og jeg elsker å bade. Per Kristian og jeg i lotusstilling og mediterer. --------------------------------



---------------------- Storfossen heter stedet----------------------------------



--------------- En helt ubeskrivelig følelse-----------------------------------



-------------- Kreften kom og rundhjulte meg, men nå er kampen over. Og jeg kan dykke i vannet igjen, en lykkedag for meg.-------------------------



-------------------- Fra spilling i Oslo torsdag 9.august, Overdrive og det hele.------------------



------------------- Det var så mange på vokalkurset som ikke ville ha bilde av seg selv på blog, og jeg husker ikke hvem, så det safeste er å la være å vise frem noen, men jeg tar sjansen på dette, siden det var en offentlig spilling.----------------------



---------------- Annie, en stor liten dame fra Wales, sang egne låter-------------



--------------- John ARvid på turist-tur til Svartisen, han fikk ikke gått på bre i år, og var litt skuffet for det, men dagene strakk ikke til.---------------------



---------------Men det var Ruben sin tur på bre i år og han elsket det.---------



---------------Sjæfene! Da har alle 5 sønnene vært på bre!----------------------



-------------- Grillsjæfen i livet mitt!--------------------------------



--------------- Og jeg har fått ADHD t-skjorte i posten. Kan det bli bedre?---------


God søndag,

Betty

18 kommentarer:

Anonym sa...

Å så flotte pupper du har fått :-)
Helt like jo. Er jo fantastisk hva de klarer i dag.
Hørte på andakten i dag.
Flott å høre på deg :-)

Sees snart

Eva :-)

Anonym sa...

Du ser forbanna flott ut, Betty! Klem fra en ss...;)

Tonita sa...

Stilige pupper!

Tonita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Skippern sa...

Artig å se hvordan det henger (eller står) i Trondheim, omtrent en uke til toget tøffer inn på stasjonen og jeg gleder meg til å treffe dere igen, og ikke minst vise fram min vakre kone!

Heng i! Stå på!

Betty Boom sa...

Eva: Takk Eva, men de er ikke helt like. Det blir de når jeg er 50, sa de :) og det er ufattelig mange år til (hele 7). Ja, vi sees snart!

Lykke: Hjertelig... men hva er en ss..? :-I

Tonita: skjønte at du muligens ville si det :)

Betty

Betty Boom sa...

Skippern: vi la inn komment samtidig. Jeg gleder meg veldig jeg også!!!!!!!!!!!!! Er datra også med?

=Anja sa...

Glitrende, Betty!

Betty Boom sa...

Anja: thanx darling

Anonym sa...

Hvor er denne fossen og kan vi dra dit å bade? Kari

Betty Boom sa...

Kari:

Fossen ligger på veien mellom Hommelvik og Selbu, før krysset over Jervskogen.

Vi drar gjerne dit en dag, tar 10 min å gå fra bilen.

Ble det bra fæst lørdag?

Anonym sa...

Survivor Sister:)

Anonym sa...

Hadde en koselig, skravlete, fråtsende fest. Du skulle vært der. Sushi er helt greit å ordne selv, særlig sashimi. K:-)

Betty Boom sa...

Lykke: selvsagt :) ss, Betty

Kari: I oslo var Sushi blitt take away food over alt. Poppis-mat :)

Anonym sa...

Kjæmpeflotte puppa!!!!!!!!!!!!!
Hilse enda en ss :-)

Betty Boom sa...

Hege: Takk, Snuppa! Glæd dæ! Plutselig så e kampen over :)

SS, Betty

Anonym sa...

Så herlig! Blir rørt jeg... :)

Betty Boom sa...

Teresa: Takk!!! Nå er det bare å komme i form! :-I

Betty