mandag 20. august 2007

God Drive!



-------------------- Synes sjøl at jeg hadde en genial ide i dag, har lagt fine, brukte julegavepapir (ikke for julete da) som bind på skolebøkene, og det falt i god jord her i heimen. Jeg liker å gjøre slikt arbeid, så det skal jeg gjøre for sønnene, til de ikke trenger det mer. Regner med at de bøkene de kjøper seinere i livet, ikke behøver bind, så da trenger de ikke å gjøre akkurat det i livet, om ikke de vil lære det da.------------------------------------------



---------------------- Var på skrivegruppen min, og vi hadde en produktiv kveld, fikk hilse på Victoia igjen, som var på sommerbabybilde på bloggen tidligere. Skjønn unge. -------------

Føler meg samlet og sterk!

God Tirsdag,

Betty

6 kommentarer:

Unknown sa...

så mye kulere å ha på bøkene enn det triste gråbrune papiret jeg hadde...

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med sansen for kreative sjeler

Betty Boom sa...

Egoisten:

I dag skal jeg kjøre gamle kajakkblad, kan bli stilig det og.


Betty

Tonita sa...

Ikke bare kler du den råkule jakken, - du kler også utrolig godt å ha en nydelig bebbis i armene.
Fint bilde.

Betty Boom sa...

Tonita:
Thanx. Been there - done that. Jeg kan godt kle en baby jeg låner :). Du har vært av en stund, bloggetørke?

Tonita sa...

Mja - litt mye på jobb, og i heimen i helgen - ikke den store roen. Men jeg er jo hekta, så jeg kommer. Ringer også en av dagene.

Betty Boom sa...

Tonita:
I`m hooked to. Er innom mailboxen 3000 ganger om dagen.