fredag 3. august 2007

Like før...



----------------PAKKING PÅGÅR-----------------------------------------------

Nå har jeg svanset rundt meg sjøl i et døgn. Traff to av gutta i BBBB i går, og det er omtrent som å forsterke det jeg kaller min egen ADHD. Jeg gikk i dypdykk i en kammel kasetthaug, etter vårt møte og fant låter som vi har glemt at vi hadde, og låter vi har trodd var tapte. Jeg ble helt vill og spratt noen øl, og danset til TROLLET I ESKE. SÅ nå er kjøkkenet en stor papirhaug med blodferske ord, og stuen er full av cder og kasetter.



----------------------kaos--------------------------------------------------------

Jeg prøver å like pakking, sier til meg sjøl at det er en del av turen, men i disse timene, så foregår det bare sortering av ting som skal være med, og ikke være med, i hodet. Ene sidebagen er allerede full av klær som hører til sykkelen, regntøy og ull. Det blir knapt om plassen og ihvertfall ikke plass til noe PC. Fikk et stikk av redsel i dag, og bruker da og prate en hel masse, så nå har jeg prata høyt til meg sjøl, du er gal som legger ut på dette. Jeg kjenner ingen andre som gjør det sånn, men jeg må bare på denne turen. Det er noe jeg virkelig har lyst til. Jeg har dratt på langturer med motorsykkel aleine før, 2 ganger, ene var Oslo/Trondheim, da hadde jeg et fall i svingen ned til Dombås, sykkelen fikk en kakk, og jeg en støkk. Fortalte livshistorien min på 3 kvarter, til en kar som hjalp meg med sykkelen. Jeg kjørte hele natten etterpå, for å ikke bli redd. Denne gangen skal jeg stoppe opp halvveis, har bestilt hotell på Rondane spa. Jeg synes egentlig at jeg er ganske modig og stolt over meg sjøl, fordi jeg gjør noe jeg virkelig har lyst til.




------------------- Æ glær mæ --------------------------------------------------

Ha en god lørdag,

Betty

3 kommentarer:

Lothiane sa...

Jeg har stor sans for folk som følger hjertet sitt og gjør noe de selv ønsker - så jeg ønsker deg en riktig flott tur og håper du kjører forsiktig. :) Kos deg masse!

=Anja sa...

Jfr siste bilde:Me too-
Og jeg mener det

Slutt

Betty Boom sa...

Lothiane:
Takk for det. Jeg holder fortsatt på å pakke.

Anja:
Gorgeous!

Betty