fredag 17. august 2007

The Cleaners From Venus



---------fredagsfeeling----------------------------------------


Well, well, well. Jeg hører på The Cleaners From Venus, A Mercury Girl, som kunne vært en vanvittig hit, hvis det ikke hadde vært for at vokalisten, Martin Newell var en sånn forbanna antikapitalist som sa nei til platekontrakt. De kopierte eget materiale og delte ut fritt kassetter på slutten av 80-tallet, for de trodde ikke på kapitalismen.

Og! Jeg kjenner meg sånn igjen. Jeg driver og deler ut låtene våre i hytt og pe, med tanken: Gi med den venstre, få med den høyre. Jeg har også sagt nei til platekontrakt og det var helt rett den gangen, men vet ikke helt hva jeg ville sagt nå.

Når du har hatt kniven på strupen, så blir du mere egoist. Tror det er en bra ting eg.

Jeg har holdt et prøveforedrag og er superfornøyd. Folka i Oslo kan glede seg til en forberedt Betty neste uke og jeg har vært hos min sangpedagog, oppfølging etter Vokalkurset. Twænget i en time. Det er kult å høre fra noen som kan det: Du har en stor stemme, bruk det!

Da sitter jeg, som du ser på bildet og koser meg, taster littegranne inni mellom alle de andre tingene jeg gjør, som hjertet begjærer.

God fredag,

Betty
boobs

9 kommentarer:

=Anja sa...

No - Not yet- hardly ever!
Men det er helt ok-
Vet ikke hvordan æ føle det om 5 år though-

Betty Boom sa...

Anja:
you evil woman :) (spooky tooth)

Betty

trine40 sa...

Ah, jeg tok også et glass når jeg kom heim etter forestilling i natt - to timer opera i skikkelig regn (og da mener jeg "ein rættele floing") gjorde sitt til at det ble en perfekt slutt på kvelden:)

Betty Boom sa...

Trine: Du får med deg en del konserter, gitt. God helg.

Tonita sa...

Og de nye skoene dine gjør seg kjempegodt - også på bordet!

Tonita sa...

Og de nye skoene dine gjør seg kjempegodt - også på bordet!

Betty Boom sa...

Tonita: Du får med deg gode detaljer :)

God helg

trine40 sa...

Vel - denne gangen medvirker jeg som nonne, og det er litt slitsomt å bli drept med sverd ved midnatt i all slags vær hele sju ganger:)

Betty Boom sa...

Ztilig, Trine!!!!

Vi må få til et samarbeid en gang.

Betty