tirsdag 28. august 2007

På `an igjen!



---------------- Tredje time med PT, Gunnar og timen gikk som en røyk. Han la på litt vekter her og der, og jeg jobbet som faen. Nå gjør jeg en bra jobb for meg sjøl.----------------



------------- Det ble lagt på noen ekstra kilo her, vet ikke hvor mye, men det kjentes. men du verden hvor mye enklere det er å trene med en som står og pusher på deg. Jeg tar meg sjøl på alvor, og i tillegg blir jeg heiet frem. Jeg har bestemt meg, dette skal jeg få til. ----------------------------



--------------- Gunnar, PT, SATS ------------------------------------------------

Jeg dusjet offentlig med mine to nye pupper. Det var første ordentlige offentlige dusj, siden Mai 2005. Så jeg fikk erobret tilbake et rom,(hadde aldri gjort det med en pupp) og er fornøyd med det.



-------------------- Det er vi tre som ruler huset denne uken, og i dag fant vi ut at vi tre hadde aldri spist middag, bare vi i lag, så dette ble en premiere dag for det. Blir sykt sulten av denne treningen, så her ligger en annen utfordring, men jeg er i vater, og hadde gått ned 0,6 kilo på en uke. Mest fornøyd er jeg med at jeg kommer i form uansett og gleder meg til å måle fettprosenten, på ordentlig, så jeg heller kan følge den.

Gikk på Posten (Norges største offentlige selvmord). Pakken som Elisabeth sendte meg i går, ligger nå i Bergen, og skal en tur til Oslo i morgen. Hva holder egentlig postverket på med? Det er ikke billig å sende heller. Håper noen konkurrenter kommer seriøst på banen og overtar denne sneglefabrikken. Jakken lar vente på seg. Jeg kjøpte Postgirobygget cd i gave til meg sjøl (ære være de norske tekstene og låtene gav meg ihvertfall troa på det BBBB gjør), og viskelær til gutta.



------- Nå er det lekser. -------------------------------------------------------

God kveld,

Betty

7 kommentarer:

Tonita sa...

Venter på jakke - sammen med deg.
Gøy med bilder i bloggene, gutta dine, jakken som skal bli fin.
Har det gøy med nykameraet selv.
Men trening, det har det ikke blitt noe av for meg. Og gjett om jeg trenger det! Har den grusomste nakken etter å ha ryddet i islandsk skjønnlitteratur - på øverste hylle altså, det er stedet, ikke litteraturen som gjør det!
Håp til helgen. Min franske venninne Elizabeth D kommer - og hun har lært en masse om "médicine chinoise", - jeg tror hun kan få kna mine skuldre litt.
Så dropper jeg vektene.

Betty Boom sa...

Tonita:
Artig med en ny greie. Bilder gjør bloggen til å ta og føle på, ansikt bak bokstavene.

trening er trening - massasje er massasje - begge deler skader heller ikke

TM sa...

Heisann! :-)
Ha ha. "Norges største offentlige selvmord". Kunne ikke vært mer enig! :-)

Betty Boom sa...

Travelling Mom:
På postener er det lite service gitt. Observerte en mann med et gammelt førerkort, nei, det gjalt ikke som legitimasjon, nei. Djezzez, går det an å være så vanskelig ?

Rockette sa...

Ey - spreke damen:-)

Anonym sa...

Hallo! En merkedag! Dusje offentlig med 2 puppa igjæn! Og de puppan e bare flott, har æ nøye sjekka på bilda! hahaha

Vente bare på innkalling te pol.klin. i Telemark no, og så blir det vel i okt/nov, håpe æ!

Vi tar igjæn treffet seinar, forresten.
Keep up the good work (træninga)

klæm

Betty Boom sa...

Rockette: Yepp!

Hege: Ja, det var virkelig en merkedag for meg. Kjente meg helt "vanlig" igjen. To pupper er undervurdert.

Jeg venter i lag med deg.

Ja, vi treffes på livets landevei :)