onsdag 29. august 2007

Denne Dagen!



-------- May Britt er en engel som kom inn i mitt liv, for godt og vel et år siden. Hun er en av de få i Trondhjæm som kan lymfedrenasje. Jeg treffer henne nå bare en gang i måneden, hun måler omkretsen på armen, og hjelper de lymfene jeg har til å arbeide for den lymfeposten som de opererte vekk under armen. Funker.-----------



------------- Her er "lappen" og den nye brystvorten synlig. Jeg skal tattoovere brystvorte på, den 14. September, med NRK 1 tilstede, så et bilde på bloggen først er på sin plass. May-Britt er en bra dame for mitt liv.-----------------------------



------------ Min bonus-sønn, Stein kom og lånte bilen, så jeg fikk en fin spasertur ut i det sprektakulære høstværet, fint!--------------



--------------- Og folka på leirskolen har det bra. Fysisk aktivitet hele dagen, og gjennomblaut. Per Kristian rapelerte ned 50 meter.---------------



-------------------- Vi savner deg, Per Kristian! ----------------

Alle de "vanlige" oppgavene står i kø. Best å finner sengen før jeg får et arbeidskikk.

God kveld over hele landet,

Betty

2 kommentarer:

Tonita sa...

Jeg har ikke klart å følge med de siste dagene, - og det er dumt for meg.

Hyggelig å se og høre at du er under kyndige hender.

Ser at din May Britt står i "min" oversikt over lymfødembehandlende fysioterapeuter i Trondheim.

Hyggelig å få et ansikt knyttet til et navn på en liste.

Bra med billeddokumentasjon av hverdagene!

Betty Boom sa...

Hjertelig.