søndag 26. august 2007

Søndagsturen!



------------------- Det er søndag og det regner litt og vi er 4 på vei til bading. Bernt er på et maskulinitetskurs, bare menn der, mindre prat og mere følelser, påstår han, enn når det har vært damer med. Han er ekstremt fornøyd, syntes det var verd pengene og mere til. Vi 4 som har lovet hverandre bading uansett, vandrer til Devlebukta.--------------------------------



-----------3 av 4 som bader, ikke så værst det. Ruben ble sjølutnevnt fotograf.--------------------



--------- Jeg har lovet gutta 500 kroner hver, hvis de bader når snøen kommer, og de vet allerede hva de skal bruke pengene til. Men først så har vi en avtale for neste søndag.-----------------------------



---------------- Om et år er resten av kroppen like stram som de nye puppene. Det lover jeg meg sjøl. -----------------------------



---------------- Kult med håndkle bilde. Vi blir alle glade av å bade. Det gir liv til hele kroppen, og gutta blir såååå kule å være sammen med.--------------------



--------------- Når Bernt er borte blir eldste mann litt sjef. En ungdom som tar oppgaven, og jeg er superfornøyd med det.-------------------------------



----------------Paraplygutten.-------------------------



---------------- Gullrekken -----------------------------------

Gutta har hatt overnattingsbesøk, og denne helgen har vi hatt mange gode samtaler. Greit å være voksen aleine med unger en gang i blandt. De har mye å fortelle og vi har mye å lære av de.

God start på en ny uke,

Betty

12 kommentarer:

LIS JOHNSEN sa...

Vi har ogsaa hvert paa soengstur idag, foerst bomtur til kjoeretoeyhistorisk museum paa Munkvoll (de stengte 30 minutter foer vi kom dit), saa erkebispegaarden (de og stengte 30 minutter foer ve kom dit), men vi kom oss inn i domen og kikket oss litt rundt foer vi gikk hjem og lagde kjoetkaker :D

Aun og Lis

Betty Boom sa...

Elizangela:
Bom på bom, men Domen in the end.

John Arvid, Ruben og jeg kommer gjerne på middag en dag til uken.

Anonym sa...

Ha en super uke, Betty, må si dere er tøffe som bader fremdeles! Jeg var på flyt og pilates fredag for første gang i høst, og det føltes veldig bra. Skal prøve å få med meg de timene frem til jul.

Anikken :)

Betty Boom sa...

Anikken:
Det er egentlig nå jeg starter badesesongen da. Jeg valgte bort fredagens flyt og pilates, siden jeg hadde 3 styrke/kondis timer denne uken. Men jeg kommer sterkt igjen, ikke neste fredag da.
God uke til deg også, Anikken.

Betty

Emma sa...

Hei Betty!
Ville bare takke for fint svar på bloggen til Teresa her om dagen! Nå har jeg lagt til din som favoritt også!
Klem fra meg til deg!

Betty Boom sa...

Emma:
Det skjer mye bra i bloggebyen. Takk sjøl, som deler.

Unknown sa...

Du virker til å være en flott forelder. Jeg tror det holder som kommentar i dag..

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med stor respekt.

Betty Boom sa...

Egoisten:

Thanx, my bloggfriend!

Sexy Sadie sa...

Du bada mens det var så surt i helgen?

Fy flate, du er tøff.

Betty Boom sa...

Sexy: Egentlig ikke så tøff, siden jeg er isbader. Men guttene mine var tøffe.

Sexy Sadie sa...

Det hadde aldri uansett vært meg. Jeg må ha varmt vann.

Betty Boom sa...

Treningssak!