fredag 17. februar 2006

Sump

Det er fredag, det er helg og det er rart å være her aleine. Skjønner at det er det beste å bli. Få sovet litt. Ikke endre omgivelser etc. Men det er en merkelig greie. Familien er 2 timer unna. John Arvid har feber og har vært syk i to dager. Kanksje de ikke får dratt i dåp på Sunndalsøra.

Vektgruppen har målt og veid oss. Alle gikk ned. Jeg gikk ned bare 0,4. Litt skuff. Men jeg gikk ned 7 cm i livet og 4 cm rundt rumpen. Har tatt det litt med ro i dag pgs ryggen. Har fått tatt sangøvelser. Spinningrommet er helt lydtett, så det er et perfekt rom for øving. Har vært med på Thai chi øvelser og litt basseng. Nå er jeg altså litt lei av vann. Føler meg som en myr. Sumpaktig på innsiden. Hun andre bergenseren har noen fantastiske ordspill noen ganger. Dette sumputrykket kom hun med og det er akkurat slik det kjennes. Et annet vakkert ordspill: Mitt hjerte er forrædersk.

Har snakket med Eldrid i dag igjen og tenkt kloke tanker rundt det med jobb. Har også vært med på tanketerapi øvelser. Vi skal ta de hver dag som et ekperiment. Jeg skal på kanefart klokken 17 og skal kle meg om. I morgen skal jeg sove så lenge jeg vil.

Betty

Ingen kommentarer: