onsdag 22. februar 2006

To som Er Bra Nok

Ingunn sendte dette i kommentarboksen til "grønn resept". Vakkert og tusen takk. Hilsen Betty

livet, håpet og kjærligheten

Wednesday, February 22, 2006
livet
tirsdag 21.02

Ja i dag har jeg hatt en fin, men slitsom dag, Er på rehab,opphold på Røros. I dag har det vært åpning av den 153 Rørosmartnan. 80 hesteekvipasjer fra inn og utland, og utrolig mye folk. Artig å være med på, men utrolig slitsomt også, blir en tidlig kveld.

Har hatt to døtre på besøk, den ene har reist hjem , den andre blir til i morra.

Krevende opplegg dette, både hard fysisk trening og så må vi sette ord på hva som er bagasjen vår også. kOMPLISERT. har tatt meg et glass rødvin nå etter å hørt på en sterk historie fra propellen her. Hun er et uvanlig menneske, så åpen, krever plass ganske naturlig, men du verden så interessant. og jeg kjenner meg igjen ja. Vi var fire som diskuterte hennes utfordringer. Jordnære pesoner som MÅTTe korrigere tendenser til å planlegge en mer eller mindre hyperaqktiv livsførsel. Hvorfor er alt så travelt. Jo fordi vi higer etter anerkjennelse vi som har med oss en bagasje som har overbevist oss om at vi ikke er bra nok....De vet ikke hva de har gjort de som er medansvarlige for kaoset vi som enkeltpersoner og vår familie befinner oss i. Kunne ønsket meg en praktisk coach som tok ansvar og ledet meg gjennom og ga meg tro på å komme ut av håpløsheten. Men hvor finner jeg en slik. Skjønner at jeg må ta ansvar sjøl, men når ansvaret til sammen blir uoverkommelig trenger jeg hjelp til å få en løsning på biter av dette ihvertfall, så innser jeg at Rom ikke ble bygget på en dag...

Sier foreløpig god kveld - trøtt Ingunn

Ingen kommentarer: