tirsdag 31. oktober 2006

Kom November med Din Styrke!

Så er siste dagen i Oktober her, og den ble aldeles vakker. Voldsomt vær, men vi har klær og ungene er ute og knasker. Gåtteri på en tirsdag, give them an exuse!

Jeg har fartet en del, vært hos ernæringsberta, som jeg har omtalt henne som. Jeg hadde gått ned et par kilo. Nå er jeg i støtet! Intet kan stoppe meg nå. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, det sitter i hodet. Og når energien brukes innover, så ordner det seg utenfor. Jeg har gått til henne et år nå, og de største endringene er gjort, nemlig tankemønsteret i mitt forhold til mat, og egenopplevelse av mitt egenverd. Jeg trenger ikke bruke mat eller alkohol som døyvere, jeg har endret en gammel, inngrodd vane. Avlært, relært og lært meg noe nytt.

SÅ var jeg hos en mirakel mann på Leangen fysioterapi etterpå. Han tok krykkene i fra meg. Egentlig hadde jeg lagt de vekk sjøl, men gjenopptok de siden jeg skulle ut på glatten. Han lærte meg å gå i dag med nykneet i dag, og tvang meg til å utfordre kneet langt lenger enn jeg hadde tørd sjøl. Folk med kneskader kobler ut muskelbruk sa han, for å unngå at det skal gjøre vondt. Men nå er det operert og kan brukes. Så nå går jeg uten å halte. Jeg begynte å feilbelaste, fordi jeg var redd for å gjøre noe galt og det er i hvert fall gærnt. Jeg begynte å storflire der, så enkelt, men så lett å ikke gjøre det.

Så fikk jeg telefon og tattoo`en min er ferdig, så jeg starter på den i morgen. Jeg dro dit for å se, og det blir perfekt. En kanonstart på November. Jeg har tenkt på hvor tattooen skal være, og det startet med ryggen, men jeg må ha den på armen min, slik at den er synlig for meg, uten at jeg trenger speil. Det er vanskeligere for Elton at jeg velger arm i stedet for rygg, pga flate eller kurver. Men han har gjort dette før, så det må gå sin gang. Vi får ta det i flere runder.

Så har vi vært på Tomatis igjen. Herlig å komme i gang igjen. Jeg sovnet selvsagt med Mozart på ørene og voknet 2 timer seinere. Per Kristian hadde lest Donald blad og pratet med de andre rundt seg. Nå er det gåttefest rundt meg her, heldig for meg at eg ikkje er så glad i den slags snop.



















Absolutt den beste utkledningen i kveld. Bella Gunnes var massemorder i fra Selbu.

God kveld Oktober, Velkommen November !

Betty

3 kommentarer:

Anonym sa...

"10 november er det 25 år sida UFFA okkuperte huset i Kjøpmannsgata 28.
Nå ligger vi i pittoreske omgivelser på Buran/Rosendal og er klar til å feire som faan! I den anledning blir det også noen konserter:

10 november: Wannskrækk+Liliedugg (de samme banda som spilte åpningskonserten for tjuefem år sia!)

Forhåndssalg på bokkafeen på UFFA fra onsdag 1. november klokka 19.30 til 21.00.
Videre torsdag og fredag samme sted så lenge billetta holder fra 18 til 20.
Og pån igjen neste uke 18 til 20. Maks en billett per pers.

Resten av programmet blir lagt ut i løpet av noen dager! Og lørdag 11 blir også kjempekveld!!!"

Betty Boom sa...

Takk Lars.

Jeg kjøper billett i dag.

Betty

Betty Boom sa...

Det var utsolgt samme dag.

shit

betty