torsdag 11. september 2008

All Right Now!



--------------- Just need a little bit of you. -----------------



------------ To av byens beste og mest geniale musikere, Thomas og Jarl Ivar (i følge meg). Takk for en supporting dag. -----------------



----------- Just for you ----------------



------------ Feeding them! ------------------

Tidlig i morges ringte jeg lærer til eldstemann, og forklarte det som eldtsemann ba meg om å forklare. Han sykler seint, skal til Jonsvannet med klassen, ønsker seg at noen henger i baktroppen med han. Drømmen er å komme inn med de andre, så kanskje det går an å starte tidligere for han neste gang!? Det løste seg i dag! Flere elever hadde hengt i baktroppen med han. Gutten er genial, han har lært seg å leve med to skadete lunger etter respiratorbehandling. Han har masse egenvilje. Lå på sykehus 1.leveåret, sondematet i 5 1/2 år og brukte ekstra okygen fast i 3 av disse årene. Etter skolen i dag, hadde han selv husket fysioterapauten, syklet til Leangen og tilbake. Bra jobba!

Minste mann fikk Lordi t-skjorte i posten i dag. Han har vært på trening med den, skal sikkert sove med den i natt og kjører nok hardt på, å ha den på i dagesvis fremover. Mellomste ønsker seg et spill og føler seg litt rar i dag. De er helt i rute, helt som alle andre barn, som får lov til å være seg selv.

Jeg har vært i studio og sunget i hele dag, vært hele meg og gitt alt jeg kunne gi akkurat der og da og det er hardt arbeid, og gøy. Hvis det hadde vært opp til meg skulle timebetalingen vært på ca 3000,- Det er det verd. Det er kroppslig og det har mange dimensjoner over seg, tekstene, melodiene, stemningen, time`n, nerven, grooven etc. Foreløpig gjør jeg ikke annet enn å betale for å synge og har for så vidt gjort det i mange år. Utholdenhet er en nøkkel, skape låter en annen etc. Vi har søkt om penger til Ut Å Flyyy konserten, rart om vi får avslag, venter spent.

Hadde penger nok til en is jeg liker, og en farris (20, 50 akkurat), på vei hjem og det var redningen for sykkeltur. Ringte Trine og delte alle følelsene og fikk støtte på meg selv. Jeg fikk et møte med noen sinnsyke skranglete godstog, helt verdiløse, drittdårlige godstog. Registrerte de, kom meg hjem og mediterte, vet ikke hvor lenge, hodet hang på siden, der jeg våknet ca 2 timer etter. Jeg vant, godstogene stoppet, de er borte, fikk ikke bestemme. De gav seg. Jeg seiret og feiret det med først en øl og så en 1/2 flaske vin, og masse god musikk.



----------------- Enjoy --------------------

God kveld,

Betty

Ingen kommentarer: