fredag 12. september 2008

Break Free!



----------- Dette er mitt 1009 innlegg og ingenting passer bedre enn at badegjengen: Istappen, er i gang igjen. Vi har startet nedkjølingen til vinteren. I dag var det bare sinnsykt nydelig vær og helt okei temp i vannet. En ny på laget, Jostein. Ellers er det Marianne og jeg som er på bilde.-----------------------



------------- Break Free Feeling! Det var forresten et gedigent innlegg i Dagens Næringsliv om oss foriige uke, kan leses her og bilder som er klarere enn mine, finner du her



----------- Det jobbes fort i vannet, du ser det på skummet og fargen. En hvit stripe, flystripen i vannet. -------------------




Ellers har jeg kommet inn i en god steam, angrer ikke på noe, har det fint med meg selv og det blir det ikke smertelige poster av. Men det er faen så fint, og det er veldig verd det!

God helg,

Betty

6 kommentarer:

Wenche sa...

Gog helg til deg og dine....

Hm, er ikke ferdig enda, men nå har jeg fått kurslæreren på besøk.

Betty Boom sa...

Wenche: God helg har jeg sagt i posten din, så hva kan jeg si: Lykke til!

Anonym sa...

Så masse fin musikk du har lagt ut i det siste! Gratulerer med et eller annet, ser dere flagger i dag:)

Tonita sa...

Stor beundring for kaldtvannsbaderne! Regner med "varmtvannsbading" til uke - når det er 26 grader i lufta, må da sjøtemperaturen der nede i Middelhavet være noe for en som lengter etter behagelige badetemperaturer.

En ting til - jeg synes at "signaturbildet" ditt er aldeles nydelig.

Ha en fin helg, og fin høst.

-Mitt lille rede- sa...

Heisann! Kult! Dere er tøffe som bader nå. Det stod faktisk i lokalavisa i Molde idag at det hadde vært 18 grader i vannet, wow, ikke verst i midten av september.
Mange fine musikkvideoer her :-)
Ha ei strålende helg!

Betty Boom sa...

Randi: Takk, det er for John Arvid. Gaten er flink til å flagge når det er bursdager :) Vi må rockes en dag :)

Tonita: Tusen takk, flotte kvinne! Vet at det bildet er bra, bloggemarte som tok det :)Du får kose deg med varmegradene, jeg tar meg av de kalde. Hvert vårt, vettu!

Mitt lille rede: som sagt, ikke noe krisetemp i vannet i det hele tatt. Kanskje noe mindre temp i trondheim enn Molde, men dog... fantastiske forhold.