fredag 5. september 2008

Tøre Å Lykkes I Eget Liv Del 17



---------------- På CVI kontoret i København. ---------------------

I dag har jeg truffet Cathrine Sadolin, en fantastisk powerdame og sjefen her. Jeg glemte å ta bilde og det hele. Men jeg fikk sagt at dette er toppen for meg og at boken hennes er min nye bibel. Jeg har jobbet i hele dag med å ikke duppere meg sjøl og føle meg dum. Det er kjempe skummelt, jeg er mitt i et skift og har bare lyst til å gråte. Det er steintøft å stå foran alle disse folka og gjøre seg sårbar. Så fikk jeg sagt det.

Alle de andre har kjørt coverlåter i dag, og jeg kommer med eget materiale. Jeg kan ikke mange cover låt, en gang. Jeg har møtt en fra Trondhjæm, som har støttet meg på at jeg skal kjøre mitt eget løp.

Å få så til de grader kontakt med min egen stemme og møte så mye nye folk, gjør meg porøs og den gamle kritikeren sloss i mot alt dette nye. Å gjøre jobben med å tøre å lykkes i eget liv er faen meg beinhard jobbing og gjør meg skikkelig forvirret.

Nå sitter jeg og blogger, etter en soloøkt her, fikk vaskedamen til å ta et bloggebilde. Skal drikke øl med noen som jobber ennå, så jeg bruker tiden til å blogge ut litt.



------------- Intervju med Cathrine. ------------------



------------ Her arbeides det med Distortion. ------------------

Jeg er ganske så stolt over at jeg tør å stå i dette her. Det hadde vært mye safere å latt det være, men da hadde jeg stått på stedet hvil og det tåler jeg ikke. Nå tror jeg at jeg forstår hva hjemlengsel er.

Noen som har et coverlåt-tips til meg?

God helg til dere,

Betty

4 kommentarer:

Anonym sa...

Når ble det et pluss å synge coverlåter? Inn med rumpa, ut med puppen! Stå på, Betty.

Kari Aspenes sa...

Eget verk er bedre enn cover-låt. Alltid!
Du har slitt deg gjennom din låt mens andre har slitt seg gjennom sin.
Nerven, Betty, nerven!

"Københavnerkneipe" av Kari Bremnes er til å få frysninger av.
Prøv den.

http://www.foxytunes.com/artist/kari_bremnes#/track/københavnerkneipe

Anonym sa...

Ååååååhhhhhhhh!!!! Du er så flink og tøff og modig, og jeg kjenner deg ikke, men jammen er jeg dritstolt av deg :-D
Heia, heia, heia !!

Betty Boom sa...

Livetleker: Vel, det kunne jo vært gøy med en og annen type utfordring :) Jeg jobber på med all my body. Takk. God helg.

Kari: Eget verk er flotte saker, kan bare bli litt mye selvsentrering, ordene kommer nært osv.

I still got the nerves.

Jeg skal høre den siden, takk. God helg.

Hagenpåhytta: Tusen takk. Jeg tar det til mitt hjerte. Leve og blomstre som hagen din gjør. God helg.