tirsdag 23. september 2008

Fornøyd

Jeg er bare superfornøyd med dagen. Det er ikke mere å si om det. Jeg blir eldre, det vokser hår på haken. Jeg blir sprø av det. Gikk dønn og betalte for elekktrolyse i dag. Faktisk så hadde cellegiften to gode effekter, fikk bort kreften og at jeg slapp alt håret. Enkelte steder er det bare dønn praktisk å ikke ha hår, mens tilgjengjeld er det veldig okei med hår på de rette stedene. Jeg tåler svettetåktene og varmen som går igjennom hele kroppen bedre enn hår på feile steder. Var på Stolav og ble trykket på puppene i dag. Null kreft! Og nå er det gått 3 år siden jeg hadde det, og legen er veldig fornøyd, jeg er over den mest farbare tiden.

JIPPI JIPPI JIPPI Jeg lever og er frisk!

God kveld,

Betty

21 kommentarer:

Torilpia sa...

Sterkt!!!
Jeg jubler med deg .. :o)
Ha en fantastisk tirdagskveld!!
Klem fra meg :o)

PS! .. har ett skjegg under haka som kommer plutselig .. over natta er det plutselig halvanna cm langt .. følger med alderen har jeg forstått .. *sukk*

Runa sa...

Jeg gleder meg sammen med deg!Mellom oss .....så er hår på haka no dritt!

Betty Boom sa...

Torilpia: Det er U¤&#&#(&=( irriterende. Kjenner på de hele tiden, men nå er de vekk. 200 kroner og jeg er kvitt tanken...og hårene.

Popper det ut et i løpet av natten? Legger jeg ut bilde? Håneida! :)

Runa: Okei, det er her her mellom oss!

Fint at du også blir glad for at jeg lever:)

Sølvis blog sa...

Så flott med en slik posisti undersøkelse. Jubelbrus sendes herfra også , i retning "litt nordover"

GundaM sa...

3 x Hurra Betty ;0) Det er så flott når det går rette veien ;0)

Men hva gjør vel litt hår her eller der da... Her går det faktisk mest i kattehår, og det er bare en ting å gjøre med den saken; Slutt å gå med svarte klær!

Ha en toppers dag imorra og, det ska e !

Anonym sa...

Kult!

Ikke sjegget, men livet!
Vi er nå heldige likevel som har begge deler.

Betty Boom sa...

Sølvi: Takk. Det er godt å få de rette svarene og godt å bli satt pris på.

Gundam: Takk for HURRA`ene. Her er det allergi i huset, så vi slipper kattehårene da.

Lillycraft: Livet er rikt! Jeg liker sjegg, men det skal være på mannfolk :)

Anonym sa...

Flott at det går så bra!
Hår på haka....skal ta elektrolyse jeg også. Men må nok opp i flere behandlinger enn en ! SUKK!
Klem fra Livs lerret

Elisabeth Augusta sa...

Så inn i hjerterota deilig å lese at du er frisk.

Anonym sa...

Gratulerer til skjeggedamen. La det gro og ta inngansbiletter for å vise det fram :-)

Betty Boom sa...

Livs Lerret: Takk liv.

Det er bare å stå i det. Stikkene gjør ikke så vondt etterhvert. :)

Elisabeth: Ja, nå er jeg gammel survivor også :) Takk som gleder deg over meg !

Livet Leker: Takk, men helt out of the question. But nice try :)

merete sa...

Så flott at du er "midt i livet" og har framtidsutsikter som sier lenge, lenge her, i live! Hurra, hurra!

Anonym sa...

kor bra!

Jeg har et stivt hår på en føflekk på kinnet. Den må takes med pinnsett nu og da. Ellers blir jeg overfokusert på den. Ikke bra.

Men, når du får deg bart så kan du kjøre litt Frida Kahlo stil. Det var jo så stygt at det ble bra.

Betty Boom sa...

mreteveian: Jeg er mitt i livet, og ny i livet og glad i livet og glad for kommentaren din :)

Sexie Sadie: Takk skal du ha. Det er nettop det, at du blir overfokusert på det og da stjeler det tankekraften. Du, elektrolyse, kan få fjernet det for alltid.

Frida Kahlo kjørte stil på mye hår, øyenbryn som banker de fleste. Hun var veldig selvopptatt også, vil jeg tro. Hun har malt noe sånt som ca. 50 sløjpotrett.

Elisabeth sa...

Kjempefint å lese at du er frisk som en fisk.
Kreft er en snikende jævel som rammer så alt for mange.

Gledesklem fra meg!

Anonym sa...

Jeg tror Frida hadde funnet ut av noe med at hvis man malte seg selv så hadde man også definisjonsretten på sin eget ansikt.

Betty Boom sa...

Sexy: håper det gav henne masse å male alle de bildene for å komme frem til noe så selvfølgelig.

Anonym sa...

Vel, det er ikke noe selvfølgelig å ha definisjonsrett på en selv, man speiler seg jo i andre.

Anonym sa...

Flottflottflott!! Ikke-kreften, altså ;-)
Hår på - eller under - haka synes å være høyst normalt. Jeg har et stivt, svart et som driver og vokser ut sånn ca. midt på dobbelthaka. Dermed har jeg fått en ny "tilleggshobby"; sitte foran pc eller tv med tomt blikk mens jeg føøøler meg fram med pinsetten (overkill med elektrolyse på ett hår, synes jeg). Det er herlig når man får tak og kan dra ut rakker'n.

Betty Boom sa...

Hagenpåhytta: Takk skal du ha.

Vel for meg er det mest irritasjonen og det tar tankeplass. Det er fryktelig fort gjort å få et hår bort - og da er det gone forever. Kult det også da. God helg.

Betty Boom sa...

sexy: glemte din kommentar. Nå er du i gang igjen med sosiologien din :)

Men man speiler seg også i sitt eget speil og alle har retten til å definere sitt eget speilbilde!