lørdag 6. september 2008

ROCK THE SUPPORT



------------- I dag underviser Maria, og hun tok styringen på meg, og det funket fint for hun har skikkelig peiling. Jeg ser jo overlykkelig ut på bilde, og det stemmer jo bra ------

En god natts søvn, hjalp meg over den største forvirringen, og noen gode råd her og der og i kommentarfelt hjelper på. Jeg jobber med egne sanger her til jeg er ferdig med Ut Å Fly. Men egentlig så er det vi jobber med å komme i senter av funkjsonene, rett bruk av energi, økonomisere, støtte. Når de andre synger, får vi prøve ut vi også, så vi er tilstede i alle sanger hele dagen.

Jeg har igjen fått høre at jeg bruker for mye energi. There it cost nothing, Betty, don`t use it. Da kommer alt lettere. Let Go - igjen.

Dette er skikkelig festlig og jeg har en kanondag. Og en eller annen vakker dag, skal jeg synge: I Want It All. Ikke fordi at det er nødvendig, mange andre som gjør det, men fordi jeg må smake på de samme ordene, look at the Man, Freddie Mercury.



Ha en kul lørdag,

Betty

4 kommentarer:

Runa sa...

Syng den for meg og !De orda er mine ;-)!Veldig spennende å følge deg i dette!Rock videre!

Anonym sa...

Freddy Mercury er en av de beste vokalister verden har fostret, spør du meg:) Ser ut til at du har ei blærerik og god helg - spennende! Fin søndag!

Anonym sa...

Ikke BLÆRERIK, men lærerik (mulig den er blærerik også, for alt jeg vet, hihi)

Betty Boom sa...

Runa: Ja, det må gjøres. Da har jeg en lytter. Dette er kanongøy.

Randi: Da skal jeg kjøre en ny you tube i dag, kom på en s10ne hadde i sin blogg for en tid tilbake.

Dette er alt, blærerikt og :)