lørdag 27. september 2008

Got Nothing To Loose



------------- Det helt store i dag er at Trine hev seg med på badingen. ---------------



------------ Vi kjenner på motstanden, men gir vi oss, aldri i livet! -------------



------------ Slapp av Trine, det er ingen, til nå, som har dødd av dette. ---------------



------------- Vi kaster ullsokkene inn, de sklei bare av oss likevel. -------------



----------- Så uti igjen, her ligger vi å slapper av, vi er UTE OG FLYYYR. ------------



------------ Se her ja, nå ligger vi uti vannet og småprater. Jan Morten joiner oss. ---------------------



--------------- Jeg fikk dratt med Bernt i dag og, tror ikke han angret etterpå. Gutta ser litt panikk ut, og vil inn i land. --------------



------------ Men da kom vi heller ut i, igjen. Sjekk stilen, synkronsvømming neste. Trine, høy scoor her, altså. -----------



-------------- Fotograf og SJÆFEN, Ingeborg. --------------------



------------------ Pikene på broen. -----------------



--------------- Inn i varmen på Egon. Ut Å Flyyymøte, komiteen. --------------------




--------------- Konsert med Seljemark. Artig konsept, 4 av de er i familie, dyktig musisering og instrumentskifter hele veien. Savner at låter berører hjerte mitt, det kan jo være jeg som er problemet, for de var veldig flinke, men like fullt, savner jeg den ekstra følelsen. Jeg fikk danse sving med en som kunne det, og da kan jeg det også. :)Artig kveld! Har selvsagt tatt ørtogførti bilder der, men orker ikke gå runden å spørre om jeg får legge de ut. Det tar faktisk litt tid, denne postingen og siden det er fritiden min, så skipper jeg resten av festen. For en kveld! -------------

Hva skal vi finne på nå, Trine?

God lørdag,

Betty

4 kommentarer:

vibeke sa...

Ja, kast ullsokkene. Det er vannvittig mer sexy uten :-)

Betty Boom sa...

Vibeke: Yepp. Kjente meg friere med det samme :-)

trine40 sa...

...Og så må vi klatre opp på en fjelltopp i skikkelig schtøggvær og synge "Why God" i sterk motvind.
Muligens i bikini...

Ullsokker duger i senga...

Betty Boom sa...

Trine: Jeg er ikke vanskelig å be.

Kunne passet på geitfjellet i Trondheim, Syltoppen blir for tung til lett jogg lissom og sørlig hvis vi velger bikini, mange skarpe steiner der :)

Vet ikke helt det med ullsokker og sengen, de sklir veldig fort av der åsså, men de er god å ha i starten :)