mandag 1. september 2008

Mere Bre!!!!!!



----------- Her ligger kadaveret, deilig blank is, fjellets hage, strimlet i potetgullflak som vi kan leke oss i. ---------------



---------- Austedalsbreen. To brefall som møtes til en tunge. Knallbra innsteg! -------------



----------- rrrrrrrrrrrrr ------------------



-------------- SJÆFT! ------------------



---------------- Stole på utstyret. Steghjernene sitter. Ready Aim Go ---------------



----------------- Juuhuu! --------------



--------------- På leit etter utfordringer. ----------------



-------------- Vi fant. ------------



------------- Litt trangt. ----------------



------------------ Sette beina rett, så det ikke bærs ut for. -------------



------------------ Juuhuu!!!! -----------------



-------------- Stor natur, lite menneske. ------------------



-------------- Et år til neste gang, men jeg lever leeeeeenge på denne turen. ------

God tirsdag,

Betty

11 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Du er tøff!
Det skal mot til å holde på sånn.

-Mitt lille rede- sa...

Jeg må nesten GRATULERE deg med denne turen, for det er litt av en bragd!! Sikkert både tungt og litt skummelt, men du greide det!! :-)
Flotte bilder fra turen!

Klem fra meg

trine40 sa...

Ja, dette så ikke helt bre-lett ut:)

Betty Boom sa...

Kari: Likens, vi gjølr forskjellige modige ting, f.eks så blogger vi og vi blogger om andre modige ting vi gjør :)

Mitt lille rede: Må innrømme at det var ikke første gangen på bre dette, men hver gang er som første utfordring likevel :)

Trine: Neida, men det kan virke som bre-lett gjør :)

Runa sa...

Dette skal prøves!Tror på at det virker som brelett gjør!!
En fin dag til deg!

Betty Boom sa...

Kan hende Halsa prosjektet i Nord-Norge er noe for deg/dere. Vi får snakkes om det :)

Anonym sa...

Tøffa! Og nydelige naturbilder. Fin dag!

vibeke sa...

Bare SÅ bra! Å bli en del av naturen - det er noe av det beste jeg vet. Bre er tøft, men jeg har ennå ikke tatt steget dit. Jeg beseirer heller topper, og setter meg som mål å nå en del topp-turer. Ikke K2 og sånne greier, men flotte norske staute fjell. Være på toppen og vite at her er JEG.

Betty Boom sa...

Randi: Yeps!

Vibeke: Alt til sin tid og topper er gøy det og.

Nå drar jeg til Køben. Kommer sterkere tilbake i bloggpost :)

Elisabeth sa...

Oi, for noen herlige bilder. Vet ikke om jeg hadde tørt dette.
Ser skummelt ut.

Betty Boom sa...

Elisabeth: Jeg er sannelig ikke sikker. Du tør så mye, at med de rette menneskene rundt deg, så hadde du gjort dette du også, jeg er nesten helt sikker. :)