torsdag 25. september 2008

Mye Å Være Glad For



------------- Broder har kjøpt seg nytt brett og spiller vakrere enn noen sinne, lager sinnsykt mye flott til låtene våre. Vi mixer låter i studio om dagen og det blir veldig flott. ------------



---------- I morgen skal jeg treffe badegjengen igjen. Det er 15 minutters pur glede, vannvittig adrenalinkikk, bedre enn all verdens champagne. --------

Jeg har et smilehull på utsiden av høyre lår, og det vil nok være der for alltid, uansett om jeg går ned i vekt, så er det smilehullet der. Jeg har et smilehull på rumpen og, legger jeg ut bilde - håneida. Trine har i dag en post om at hun har en kvise på innsiden av låret, hun legger ikke ut bilde hun heller. Nå er jo mitt smilehull lenger unna herligheten min, enn hennes kvise er unna hennes, så jeg tok altså sjansen på at smilehull på lår var greit. Jeg mener, har smilehull noen gang vært trist?



------------ Her venter vi en opp. Fra venstre meg, Heidi, Ingeborg (sjæfen), Siri og Georg. ---------------------



----------- Her kjem a, Marianne! Alltid lengst uti. --------------




---------- Så tar jeg bilder, og Jostein står på flåten. Det er faktisk et stykke å svømme ut dit, vi får se hvor langt ut i sesongen vi holder koken. ---------------



----------- Sjekk sydvesten til Heidi. Det regnet faktisk. Marianne bak.

Det var torilpia som utfordret meg på post om hva som gjør meg glad i dag, synes at jeg har gjort oppgaven ganske bra og på min måte :)

Det blir oppsig i morgen folkens!

God helg,

Betty

13 kommentarer:

GundaM sa...

Hihi, og jeg ble glad bare av å se bildene ;0))) Dere må ha det bra flott sammen, men aaldri om jeg blir med å bader i fjorden her....

beundrer dere folks;)

God helg!

Elisabeth sa...

Brrr, det ser kaldt ut, men dere er jo så smilende og glade, så dere har det tydeligvis kjekt sammen.

God helg!

Betty Boom sa...

Gundam: Du skal aldri si aldri, fremtid gir mulgiheter til å strekke seg for. Fint at vi har gjort deg glad ihvertfall.

Elisabeth: Der har du et poeng, vi ser ikke ut til å ha det fælt, så hva er egentlig problemet? God helg sjøl.

Anonym sa...

Man må no bare være som man er uansett da. Smilehull i lår eller ei.

Tone sa...

Jøss så sprekt!
Og, smilehull må då vere greit!
Det er jo greit at vi har ein diger klump med to hol stikkande ut midt i ansiktet så herre jemeni, det må då vere greit med eit smilehull (med familie) på låret.

PS
Det er gjennom Elisabeth eg har høyrt om deg.

Betty Boom sa...

Tone: Jepp!

Vi er en sprek gjeng.

Egentlig så har vi hull over det hele, og det ene behøver ikke å utrangeres av det andre.

Fint at du fant Betty42, nå skal jeg se din side.

Marte sa...

Smilehull er sjarmerende ;) Ha en fin helg Betty!

trine40 sa...

Hoho - jeg har smilehull både på lår og rompe - må være den blideste kroppen i by'n.

Du - virker sånn vinterbading forebyggende mot sykdom? Forkjølelse og slikt?

Betty Boom sa...

Marte: Det har jeg alltid synes og så er jeg så heldig å ha smilehull både her og der :). Flott webside du laget deg. Nå er du skikkelig på din veg :)

Trine: NM i smilehull hadde vært noe.

Javisst virker det forebyggende. Jeg er aldri syk!!!!!! Bank i bordet!

Torilpia sa...

Flott utførelse av gledes-utfordringen :o)
Du finner alltid nye veier å gå du. Spennende :o)
Nå ser det ut som om mange har hengt seg opp i smilehullet ditt - og det samme gjør jeg .. Men det er fordi jeg også har et slikt smilehull - på høyre lår :o)
I følge en lege på st.olavs skyldtes det at jeg nok har gått på noe (et bordhjørne f.eks.) og slått meg skikkelig - slik at underhuden har vokst fast i benhinna eller noe sånt .... og det var noe jeg måtte leve med!
Skjønt jeg har ikke vært like flink til å takle det som deg - et eksempel til etterfølgelse - Takk!!
Ha en flott fredag - klem fra meg!!

Anonym sa...

Du Betty? Nå har jeg også blitt isbader, altså. Nesten. Badet i Henningsvær nesten siste dagen i august, og det er det samme som isbading. Syns tøffelen fra sør ;o)

http://goodwill1.wordpress.com/2008/09/05/pip-piiiip/

Anonym sa...

Så tøffe dere er, da! Det der hadde jeg aaaaldri orka. Men, det var morovitaminpille å se på bildene, og smilehull på låret er da flott!

Betty Boom sa...

Torilpia:

Livet er ikke statisk, så vi får bevege oss med det.

Jeg tror jeg knapt nok har sett en damerumpe (over en viss alder) uten smilehull, så hvordan de oppstod og hvor mange det er, er vel bare å lære seg å leve med. Jeg gir faen, got nothing to loose, men mye å vinne.

Goodwill1: August i Henningsvær er godkjent. Det er kaldt det! Gratulerer. Skal sjekke ut siden der :)

Hagenpå hytta: Jeps! Det svinger av oss. Takk og hyggelig at vi blir gledesspredere via bilder :)